Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Informanten gezocht voor de Fiets en Wandelbeurs 2011 - Forum Wereldfietser

Informanten gezocht voor de Fiets en Wandelbeurs 2011

AfbeeldingFiets en Wandelbeurs 2011

De Fiets en Wandelbeurs is de leukste en grootste beurs in Nederland voor fietsers en wandelaars. In een breed programma staan fietsen en wandelen centraal; als vakantie en recreatie, als ontspanning in de vrije tijd, maar ook als avontuurlijke uitdaging in onbekende afgelegen gebieden.
In ruim 20.000 vierkante meter hallen biedt een groot aantal exposanten heel veel producten en informatie aan.
Maar zonder de enthousiaste medewerking van Wereldfietsers zou de beurs natuurlijk niet compleet zijn. Wij zijn daarom ook dit jaar weer opzoek naar:

• Landeninformanten
Als landeninformant informeer je bezoekers vanachter een tafel aan de hand van foto’s, landkaarten en souvenirs over je gemaakte fietsreizen waar ook ter wereld.

...en...

• GPS informanten
Als GPS informant kun jij wellicht een medefietser of wandelaar op weg helpen. Steeds meer fietsers gebruiken het en steeds meer mensen worden nieuwsgierig.

Wat stellen wij er tegenover: wanneer je deelneemt als informant krijg je naast een vreselijk gezellige dag, een gratis toegangskaart en wordt je ook in de gelegenheid gesteld om de beurs te bezoeken. Bovendien wordt door de organisatie voor een lunchpakket, koffie/thee, fris, koek e.d. gezorgd. En let wel de bezoekers waarderen dit beursonderdeel enorm! Opgeven gaat per dagdeel: ochtend (10.00 -13:30) of middag (13:30 -17:00) zaterdag en / of zondag.

Heb je interesse om hieraan mee te werken, meld je dan aan via harry@fietsenwandelbeurs.nl of telefoon: 020-6002579 Vertel wanneer je kunt en waarover je informatie wilt geven: GPS of Landeninformatie en bij dit laatste naar welk(e) land(en) je voorkeur uit gaat om over te vertellen.

Wanneer? Zaterdag 26 en zondag 27 februari 2010.
Waar? In de Amsterdam RAI.
Meer informatie vind je op http://www.fietsenwandelbeurs.nl
/offtopic/
Ik zie dat de website van de Fiets- en Wandelbeurs in een nieuw jasje is gestoken! Eindelijk! Echt een hele verbetering! Dus mensen, snel kijken en geef je op!
/offtopic/

Pssst, Harry, de datum is 26 en 27 februari (niet 27 en 28 feb).
:oops: Foutje :oops: Dat krijg je ervan als je gaat kopieren en plakken :oops:
Maar nu staat het goed. Dankjewel.
Fietsen naar de Noordkaap lijkt populairder dan ooit en het treft, Noorwegen is themaland tijdens de Fiets en Wandelbeurs. Wie zijn of haar ervaringen wil delen, kan zich ook opgeven als Noorwegen informant!

Afbeelding
Harry.
Is er geen WF voorlichtingstent meer, waar vrijwilligers voor nodig zijn?

Gr.
Betty
Hi Betty,

Geen idee, daar ga ik niet over. Ik heb hier een Fiets en Wandelbeurspet op. Je zou even kunnen vragen bij de activiteitencommissie.

Harry
Boop schreef:Is er geen WF voorlichtingstent meer, waar vrijwilligers voor nodig zijn?
Betty
Ja natuurlijk Betty, doe je ook mee in de WF-voorlichtingstent ook wel WF-informatiestand?
dag Jim,

Ik doe graag aan promoten.
Heb je een plekje voor me op de zaterdagmiddag of ochtend? Of ga jij er niet over?

Gr.
Betty
Boop schreef:dag Jim,

Ik doe graag aan promoten.
Heb je een plekje voor me op de zaterdagmiddag of ochtend? Of ga jij er niet over?

Gr.
Betty
Ja Betty, leuk als je mee wilt doen. Ik stuur je een mailtje.
Ik zoek nog een paar mensen voor in de WF-stand.
Op de Fiets en Wandelbeurs komt weer Outdoorpracticum ofwel een een demonstratie-camping. En daar zoeken we ook nog mensen voor!

Op deze camping kun je je tentje opzetten en ook je fiets neerzetten. Je geeft de bezoeker uitleg over al je materialen: waarom heb je juist voor deze tent gekozen en wat is daar zo handig aan. En misschien heb je wel zelf iets bedacht, dat kan je dan op de camping uitstekend demonstreren. Verder geef je allerlei handige tips. Op deze camping dus geen buitensportzaken en fietsenboeren, maar jij als fietser die naast een aantal wandelaars zelf onafhankelijk uitleg geeft over je materiaal.

Bij het opzetten van tenten moet er wel rekening mee worden gehouden dat er geen haringen in de marmeren vloer kunnen worden geslagen. De vloer wordt bedekt met grastapijt.

De camping komt in de Forum Lounge. Dit is de lounge voor de ingang naar de grote zaal waar o.a. de enige, echte Frank van Rijn zijn lezingen geeft. In de Forum Lounge geven ook Wim Jongman, Eric Schuijt, Jim van den Berg & Leon Poels en Marten Gerritsen hun workshops.

Vind je leuk om deel te nemen aan dit outdoor practicum, stuur mij even een mailtje (harry@fietsenwandelbeurs.nl) dan bespreken we het verder.

Harry
...en er is ook nog steeds plek voor landeninformanten. 8)
...met name op zaterdag- en zondagmiddag. En Noorwegenliefhebbers!!!
Op de website van Edith: http://www.edithvermeulen.nl zie je hoe het is om informant zijn. En hier moest ik toch even heel hartelijk om lachen:
Afbeelding
Heel treffend! :D
Hahaha! Heel grappig en inderdaad heel veelzeggend!