Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Groningen 11 juli - Forum Wereldfietser

Rondje Groningen 11 juli

Beste mensen,
Het is alweer bijna tijd voor een rondje Groningen. Voor zover mij bekend is er (nog) geen nieuwe route in voorbereiding. Er zijn ook geen afspraken daarover gemaakt, maar dat is natuurlijk geen probleem. We kennen inmiddels menig mooi rondje, dus daar komen we wel uit. Als iemand een idee heeft, gooi het maar in de groep. Wanneer iedereen z'n thermosfles met koffie,thee of heet water meeneemt, vinden we ongetwijfeld een geschikte plek voor een gezellige koffie/lunch pauze. Natuurlijk zorg ik voor een koek bij de koffie.
We gaan ervan uit dat het mooi weer wordt en er veel mensen zin hebben om mee te fietsen, want: "Er gaat immers niets boven een groep enthousiate fietsers uit Groningen".
Tot ziens op zondag 11 juli 10.00 uur voor het station in Groningen bij het Peerd van Ome Loeks.

Ineke Valster Ronald Nhot
tel: 0594-518316
Hoi,
Ik ga graag mee. As en weder dienende sta ik 11 juli bij het Peerd (staat dat er nog steeds?).
Groet,Petra.
Petra137 schreef:Hoi,
het Peerd (staat dat er nog steeds?).
Nog wel, maar op een kaal stuk beton met niks te vreten :shock:
Ik fiets mee in het niets boven Groningen.

groet, Jaap
Zwembroek mee? :lol:
Zwembroek mee?? Goed idee. Kan natuurlijk altijd, maar ook in een fietsbroek kun je zemmen. Doen triathleten ook altijd. We zijn zo weer droog, dus een handdoek is niet eens nodig.

We zien wel.

Tot morgen bij het " Peerd" 10.00 uur

Groeten,
Ineke
Hallo rondjerijders,

Lang getwijfeld over wel/niet morgen meefietsen. Moet me namelijk ook heel nodig bezig gaan houden met voorbereidingen voor mijn vakantie.
De verwachtte regen heeft de doorslag gegeven.
Mocht het droog blijven dan kan ik de verleiding misschien alsnog niet weerstaan en zien jullie me mogelijk toch verschijnen.
De 2e zondag van augustus zit ik in Frankrijk. Dat wordt dus waarschijnlijk een weerzien op het nazomerweekend in Drenthe. Veel plezier morgen. Cilia
Een warrmm rondje in goed gezelschap met een stop in Peebos, of all places, op de lokaal bekende picknickplaats het Madelief.

groet, Jaap

Afbeelding
Inderdaad een heet rondje en inderdaad goed gezelschap. Ondanks de vakantie periode een goede opkomst en misschien juist dank zij het mooie weer zelfs een afstand van 80km!
Het kan zijn dat we een beetje te hard van stapel liepen, want Eric besloot al snel zijn eigen rondje te fietsen. Volgende keer zullen we wat minder hard van start gaan, want ook bij het fietsen geldt: " hoe meer zielen hoe meer vreugd".
In augustus vertrekken we weer gewoon vanuit Groningen vanaf onze vaste plek.
Dat het weekend van juli goed bevallen is blijkt wel uit het feit, dat er voor september hier en daar werd geopperd er opnieuw een weekend van te maken.
Bij voldoende animo, kan dat natuurlijk altijd.
Over 2 weken zal ik de aankondiging doen voor het rondje van augustus en meteen het idee van een weekend voor september op het forum lanceren. Iedereen kan dan zijn/haar idee in de groep gooien.

Iedereen bedankt voor de gezelligheid en tot 8 augustus!

Groeten,
Ineke Valster
Ik ben in een heerlijk Gelders tempo via de LF14 naar Lauwersoog gefietst en vandaar over de waddendijk en via de LF10 naar Pieterburen en weer terug naar Grun. 111 km Groningen; windje tegen; windje aan zee; windje mee :lol:
He Eric,
Goed te lezen dat je een mooie tocht gemaakt heb. Misschien wil jij volgende keer voorop om ons dat mooie rondje ook laten zien. Dan kunnen wij ons meteen bij jou aanpassen, want we hopen dat jij en Ellen er in de toekomst weer bij zullen zijn en bovendien heb ook je nog een stuk brownie tegoed!!

Groeten
Ineke