Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje -Bodegraven culinair- op 27 maart - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Rondje -Bodegraven culinair- op 27 maart

Ja , laten we hopen op mooi weer, anders wordt het alleen maar eten voor mij.

mario
mario schreef:Ja , laten we hopen op mooi weer, anders wordt het alleen maar eten voor mij. mario
Zonder fietsen geen eten, Mario! :wink:
Ja, we moeten het natuurlijk wel verdienen! :wink:
Er is nog een plaatsje vrij!
Nu duimen voor lekker weer!
Rondje Bodegraven culinair zit vol!
Helaas heeft een van de deelnemers een arm gebroken. Sterkte Fred!
Daarom is er nog een plek vrij gekomen. Wie o wie gaat mee aanstaande zaterdag?
Blanche schreef:Wie o wie gaat mee aanstaande zaterdag?
Ikke niet. :?

Maar ik heb de Reeuwijkse Plas alvast gecheckt gisteren.
Afbeelding

Hij of zij -wat je het liefste hebt- ligt er weer geheimzinnig en verleidelijk bij.

Veel en smakelijk plezier zaterdag.
Ik zwaai vanuit mijn hof in Maarssen. :wink:
Mooie foto Rachel, hopelijk dat wij zaterdag droog kunnen houden. 8)
Het vrijgekomen plekje is nog steeds vrij. Wie o wie gaat meefietsen en mee eten?
Vannavond sluit de aanmelding want dan gaat Wim boodschappen doen.

@ Wim, we hebben kans op maar 1 mm regen en de zon komt ook om d ehoek kijken. http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... en/4057846
Wim Tjan schreef:Mooie foto Rachel, hopelijk dat wij zaterdag droog kunnen houden. 8)
Blanche schreef: @ Wim, we hebben kans op maar 1 mm regen en de zon komt ook om de hoek kijken. http://www.weeronline.nl/Europa/Nederla ... en/4057846
Heeej WT en Blanche,

Je moet het niet per se droog willen houden. Van binnen en van buiten niet. :wink:

Ik heb dit gebied duizend-en-één keer doorploegd en doorkruist in vrijwel alle jaargetijden en onder de meeste, ook woeste weerstoestanden.

Het is er prachtig en enorm afwisselend. En gastvrije herbergen genoeg onderweg. Je proeft er niet alleen landschappelijke maar ook vaderlandse geschiedenis. Ik kan deze route - je kunt er nog meer bedenken- van harte aanbevelen.

Nogmaals, veel pret zaterdag. 8)





P.S.1: @ Wim. Thnx. De omgeving is vooral erg fotogeniek. :wink:
P.S.2: Ga in Zegveld eventjes langs boer Vink op 98 en mijn adoptiefkoe Rachel aaien, hihi. Mooi bedrijf met in de verte de Grecht!
P.S.3: Zie het als positieve kritiek. Ik zou zelf het stuk Polsbroekerdam richting Lopik overslaan. Dodelijk saai langs de Damweg en alleen voor kilometervreters en hardrijders leuk. Dus bij Polsbroekerdam rechtsaf slaan en even later links, het kerkepad richting Cabauw op. Idyllisch! Om te kunnen genieten van de Lek en zijn dijk zou ik in Schoonhoven neerstrijken bij Hotel Belvedere. Vergane glorie van de bovenste plank. Bij lekker weer een mooi terras.
Afbeelding
Kerkepad Cabauw, één bandje breed.
Rachel

Heeej WT en Blanche,

P.S.3: Zie het als positieve kritiek. Ik zou zelf het stuk Polsbroekerdam richting Lopik overslaan. Dodelijk saai langs de Damweg en alleen voor kilometervreters en hardrijders leuk. Dus bij Polsbroekerdam rechtsaf slaan en even later links, het kerkepad richting Cabauw op. Idyllisch! Om te kunnen genieten van de Lek en zijn dijk zou ik in Schoonhoven neerstrijken bij Hotel Belvedere. Vergane glorie van de bovenste plank. Bij lekker weer een mooi terras.
Afbeelding
Kerkepad Cabauw, één bandje breed.



Bedankt voor je tip 3, ik zal hem eens op de kaart bekijken. Misschien kan je hem even inteken bij routeyou ofzo?

P.s Het regent zaterdag niet! Nu nog een zonnetje 8)
Weerbericht ziet inderdaad GOED uit!

http://www.zoover.nl/nederland/zuid-hol ... raven/weer

Zin aaaaan!

Tot zaterdag allemaal.

James
Blanche schreef:
Bedankt voor je tip 3, ik zal hem eens op de kaart bekijken. Misschien kan je hem even inteken bij routeyou ofzo?

P.s Het regent zaterdag niet! Nu nog een zonnetje 8)
Hij was al ingetekend als voetpad op routeyou. :D
Je mag er best fietsen hoor..

Het weer krijgt zaterdag een vette 9. Ideaal gewoon... 8)
mmm.. lekker! twee koffie gratis langs de mije, en inderdaad prima bier bij brouwerij de molen! veel plezier!
Wat een TOP dag!
Heerlijk rijden door een zonnige Groene Hart - Nederland op z'n mooist!
Blanche, (top kok)Wim Tan en Douwe - hartelijk dank voor de super organisatie en de rest voor de gezelligheid!
Volgende culinaire rondje vanuit Amsterdam met daarna eten bij Chez Froggy?

James

P.S. Zojuist de singlespeed gestript en weer opgebouwd om dat verschrikkelijk tic tic tic uit m'n trapas te halen. Bottom bracket zat los. :P
Ja, was een super dag!!! :lol: Nogmaals bedankt!
En volgende keer een tourtje Amsterdam en eten bij Chez Froggy, daar zeggen wij uiteraard geen nee tegen :wink:.

Karlijne
Wat was het mooi weer he, gisteren? 8)
Ondanks de afmeldingen hadden we toch nog groep van 13 mensen met heel leuke mensen. Inderdaad gisteren liet Holland zich op zijn mooist zien. Azuurblauwe volle sloten, rivieren en plassen. Omzoomd door knotwilgen en een stevige tegenwind. Een gebroken fietsketting, een hoop geklets en gelach. En zoals het hoort op een culinaire ronde deden we maar liefst twee terrassen aan. En aan het end van dit alles als klap op de vuurpijl een heerlijke Indische maaltijd in huize Tjan. Met de lekkerste saté van heel Nederland, geroosterd in de open haard. Voor allen die er niet bij waren is er binnenkort een filmpje te zien, gemaakt door Andrew.

Wim hartelijk bedankt voor je 1,5 dag in de keuken. En geef je vrouw nog een stevige kus voor de gastvrijheid. Wim, Fokko, Marianne, Roel, James, Harry, Andrew, Friedel, Roland, Karlijne en Konijntje bedankt voor jullie gezelligheid!

James, reserver voor Douwe en mij maar alvast een plekkie op het fietspad rondom Amsterdam en aan tafel!

Douwe en Blanche
Graag gedaan! Het is zeker een geslaagde dag geweest waar ik erg van heb genoten. :D Natuurlijk heeft het weer een handje mee geholpen. Blanche het is voor herhaling vatbaar en James zolang het niet in mijn al "geplande" vakantie valt teken ik ook in voor Chez Froggy.

Wim
Wim Tjan schreef: Blanche het is voor herhaling vatbaar...Wim
Vind ik ook!!!
We spreken elkaar :wink: