Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje -Bodegraven culinair- op 27 maart - Forum Wereldfietser

Rondje -Bodegraven culinair- op 27 maart

Culinair rondje Bodegraven 27 maart

Trek in wat anders? Kom dan meefietsen met het culinaire rondje Bodegraven op zaterdag 27 maart! We fietsen door het binnenland van Zuid Holland met als belangrijkste ingrediënt een hoop water; de Meije, de Lek, de Vlist en de Reeuwijksche plassen. Na afloop ben je van harte uitgenodigd aan tafel, voor een zelfgemaakte Indische maaltijd. Heb je al trek? Fiets dan mee!


Fietsen
- Vertrek om 11.00 uur
- Vanaf Station Bodegraven (begin- en eindpunt)
- Afstand zo'n 80 km.
- Onderweg stoppen we voor een kopje koffie/thee met gebak ofzo.
- Als er iemand met een gps meerijdt, hoor ik dat graag.
- Route en GPS track


Aanmelden voor een lekkere Indische maaltijd

Wil je na afloop een lekker lekkere zelfgemaakte Indische maaltijd van Wereldfietser Wim Tjan eten? Dat kan!
Geef je dan uiterlijk woensdag 24 maart op met de privebericht (PB)-knop onderaan dit berichtje. De kosten bedragen ongeveer 5 euro en je drank neem je zelf mee. Er kunnen maximaal 20 mensen aanschuiven.


Tot ziens!

Wim Tjan en Blanche
Blanche, Wim,

Zou als geboren inwoner uit Boreft (Bodegraven) deze kans niet moeten laten liggen. Ik ken de Meije en omgeving! Tip Brouwerij De Molen.

Waarschijnlijk zal het er wel niet van komen en ik wel ergens onderweg zijn in het buitenland.

Rutger
Inmiddels zijn er al 9 fietsers en eters. Leuk 8)
Een hele mooie route door het Groene Hart, hij gaat bijna door mijn achtertuin.
Ik kan helaas niet mee: organiseer die dag een workshop voor de plaatselijke fanfare (zie http://www.linfano.nl/) Als jullie om +/- 15.00 uur langskomen, kun je het eindresultaat in een klein concert beluisteren.
Doe in iedergeval Piet Potlood de groeten.

Bert
Hoi Bert,

Dat kunnen ze wel doen.....................maar Piet Potlood zegt toch niets terug!

Annita
Ik zie net in mijn agenda dat ik zaterdag avond een feest heb en dat ook de fiets en wandelbeurs begint. alles komt samen op die ene dag.

Kijk wel of ik mee ga. Ligt ook aan het weer.

mario
Eeemh, Mario.... de Fiets- en Wandelbeurs is 27 februari, dit culinair rondje is 27 maart... :roll:
Voor alle twijfelaars of bonnefooi-rijders. Meefietsen kan altijd maar als je mee wilt eten moet je dat uiterlijk woensdag 24 maart doorgeven. Wim moet namelijk het een en andere voorbereiden voor de Indische maaltijd.

Wie is Piet potlood?
Piet Potlood zie je ongetwijfeld als je langs de Meije gaat fietsen, zeker als je dat smalle paadje neemt om aan de andere kant van de Nieuwkoopse Plassen te komen.
Annita schreef:Piet Potlood zie je ongetwijfeld als je langs de Meije gaat fietsen, zeker als je dat smalle paadje neemt om aan de andere kant van de Nieuwkoopse Plassen te komen.
Aha. Dank Annita. Ik zal er eens op letten. :wink: Ik heb hem nog nooit 'bewust' gezien. http://nl.wikipedia.org/wiki/Watertoren_(Meije)
Annita schreef:Piet Potlood zie je ongetwijfeld als je langs de Meije gaat fietsen, zeker als je dat smalle paadje neemt om aan de andere kant van de Nieuwkoopse Plassen te komen.
Vlak voor Piet Potlood ga je als je uit de Meije komt linksaf. Eerst een hekje door denk ik en dan te midden van schapen of koeien over een smal pad (wel verhard fietspad) en daarna tussen de plassen door. Ze noemen dit ook wel het "oortjespad". Je komt na een paar kilometer in Nieuwkoop uit.

Rutger
Op 27-03, tijdens het eten, kan ik ergens mijn fiets veilig stallen?
Froggy schreef:Op 27-03, tijdens het eten, kan ik ergens mijn fiets veilig stallen?
Wat denk je? Je mag zelf kiezen de oprit, op straat, in de achtertuin. :wink:

Wim
Update 1 maart:

Inmiddels hebben zich al 15 mensen aangemeld bij ondergetekende.
Dat betekent dat er nog 5 plaatsen zijn.
Wim Tjan schreef:
Froggy schreef:Op 27-03, tijdens het eten, kan ik ergens mijn fiets veilig stallen?
Wat denk je? Je mag zelf kiezen de oprit, op straat, in de achtertuin. :wink:

Wim
Prima!
Thanks Wim.
Tot de 27e - heb nu al gezonde trek.
Wat een goed programma, daar wil ik ook bij zijn! :lol:
Ik krijg nu al trek :wink:
Groetjes Karlijne
Karlijne je bent er natuurlijk bij! Leuk dat je meegaat! 8)

Wil jij ook meefietsen en lekker eten?
Er zijn nog vier plaatsen beschikbaar.
Nog maar 2 plaatsen!
En maar hopen/wensen dat het weer ook meehelpt. Fietsen is toch het meest belangrijk? :wink: :lol:
Nou vlak je eten niet uit Wim! :wink:
De meeste mensen mailen dat het toch echt om de combi eten/fietsen gaat.