Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ronde van Nederland - Forum Wereldfietser

Ronde van Nederland

Hoi,

Na mijn fietsronde Zeist afgelopen zondag dacht ik nu dat het wel heel leuk zou zijn om wat vaker te gaan fietsen. En dan niet alleen een middagje, maar dan ook met overnachting op een camping en 's avond potje koken op de brander erbij. Ik kreeg het idee om uitgesmeerd over een 8 tal weekenden de Ronde van Nederland via LF routes te gaan fietsen. De route is in totaal 1200 km lang. Ik dacht aan elke maand een weekend met verzamelen op een station op zaterdagochtend rond 10.30 uur. Vrijdagavond afspreken op een camping zou ook kunnen natuurlijk.

Wie heeft er belangstelling? Uiteraard is het leuk als je de hele ronde zou meefietsen, maar ook als je een keer mee wilt, kan dat ook. Ik hoor graag jullie reacties.

Groeten,

Rutger
Waarom ga je eerst vragen of het leuk is Rutger? Het is leuk!
Ik zou gewoon data gaan plannen, organiseren, communiceren en fietsen maar!
Ja ik ga binnenkort een weekend plannen. Morgen nog even kijken hoe en wat. Vreemd alleen dat dit item is verplaatst naar reisgenoten.

Rutger
Rutger schreef: Vreemd alleen dat dit item is verplaatst naar reisgenoten.
Rutger
Misschien eens een leesbril kopen Rutger? Je hebt waarschijnlijk het verkeerde item gekozen.

Wijziging 22-09: Ik heb inmiddels begrepen dat het niet aan jou ligt Rutger en dat er aan wordt gewerkt. Brilletje dan maar niet kopen :wink:
Hoi Blanche,

Ik heb een goede bril met glazen van min 9 en min 10.

De aftrap van de Ronde van Nederland vindt plaats in november. Data en plaats binnenkort.

Rutger
Hoi allemaal,

Zaterdag 7 en zondag 8 november vindt deel 1 plaats van de Ronde van Nederland. Het is de bedoeling dat er in ongeveer 8 weekenden de 1200 km van de Ronde via LF routes gefietst gaat worden. Elke maandag wil een weekend plannen. De start zal dus op zaterdag 7 september om 10.00 uur op station Nijmegen plaatsvinden. 's Avonds eindigen we in de buurt van Arcen of Venlo. Ik moet nog op zoek naar een camping die in de winter open is. Wie heeft er een suggestie? Liefst een SVR, Vekabo of ECEAT. Een dag later fietsen we via de LF en eindigen op station Deurne. (In december zullen we dus op dat station weer beginnen).

Het lijkt me leuk als jullie je massaal opgeven voor deze Ronde. Het zou perfect zijn als jullie de hele tocht zouden doen, maar delen meefietsen kan natuurlijk ook.

Heb je belangstelling stuur dan een reactie.

Tot ziens,

Rutger
Rutger,

In Lottum (vlak onder Arcen) is een natuurcamping "In de Verte", die het hele jaar open is!

http://www.indeverte.nl

Gee
Ja dan gaan we daar kamperen. Ga je mee?

Groeten,

Rutger
Rutger schreef:Ja dan gaan we daar kamperen. Ga je mee?

Groeten,

Rutger


Yep!

Groet,

Gee

p.s. Mooi excuus om nu alvast mijn nieuwe slaapzak te kopen ipv in het voorjaar :lol:
We fietsen dus in de eerste etappe naar camping in de Verte bij Arcen. We verzamelen dan op station Nijmegen om 11.00 uur. Het valt qua kilometers wel mee. Ik hoop op vele mede reizigers. Het wordt leuk.

Rutger
Ik heb de ronde gedaan. Kijk voor de foto`s op:
http://picasaweb.google.nl/Groot41
Het reisverslag of dagboek op: www.klaasgroot.nl
Of op de website van www.oppad.nl onder reisverhalen.
Hoi,

Ik heb er zelf heel veel zin in. Hoop dat er nog meer mensen zich opgeven voor de Ronde van Nederland.

Groeten,

Rutger

eerst nog fietsronde Amersfoort, huttentrektocht en dan moet ik toch echt in vorm zijn.
Hoi Rutger,

Ik heb je een PB gestuurd.

Gee
Beste allemaal,

De eerste editie is vanwege tot nu toe zeer geringe belangstelling en drukke werkzaamheden uitgesteld.

Mochten er wel geinteresseerden zijn dan kan je dat altijd aan mij laten weten.

Groeten,

Rutger
of mijn wand ik wil hem volgent jaar echt gaan rijden en wat is leuker dan met zun 2en te rijden veel gezelliger tog
gr marcel