Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Pizza weekend Bosschenhoofd, 30 september - 2 oktober 2022 - Forum Wereldfietser

Pizza weekend Bosschenhoofd, 30 september - 2 oktober 2022

211002 Pizza 2.jpg
Pizza weekend Bosschenhoofd

Wanneer:
Vrijdag 30 september tot zondag 2 oktober 2022.

We verzamelen vrijdagmiddag/avond 30 september:

Landgoed de Wildert
Pagnevaartdreef 3
4744 RE Bosschenhoofd
http://www.landgoeddewildert.nl/site.html
https://www.facebook.com/LandgoeddeWildert

Dit is heel goed aan te fietsen vanaf station Oudenbosch(3KM), Roosendaal(10KM) en Etten-Leur(8KM).

Routebeschrijving:
Vanaf station Oudenbosch:
Ga met het stationsgebouw in je rug links af.
Eerste weg links het spoor over, alsmaar rechtdoor tot in Bosschenhoofd.
In Bosschenhoofd meteen na de kerk links. Na ca. 500 meter ligt aan de linkerkant "Landgoed de Wildert".

Vanuit het Westen:
Snelweg A16 richting Breda. Na de Moerdijkbrug A17 richting Roosendaal. Afslag 22 richting Oudenbosch. Na de afslag richting Oudenbosch. Op de rotonde net na de afslag, rechtsaf. Volgende rotonde weer rechtsaf richting Bosschenhoofd. In Bosschenhoofd meteen na de kerk links. Na ca. 500 meter ligt aan de linkerkant "Landgoed de Wildert".

Vanuit het Zuiden, Noorden en Oosten
Snelweg A16 richting Breda. Afslag 16 richting Etten-Leur A58. Afslag 21 Bosschenhoofd. In Bosschenhoofd voor de kerk rechts. Na ca. 500 meter ligt aan de linkerkant "Landgoed de Wildert".

We staan op het veld: "De Zwaluw"
Dat staat aangegeven bij de ingang van de camping, er is daar ook een apart parkeerterrein voor degene die de fiets achterop de auto heeft staan..

Deelnemers:
Iedereen is welkom. In de praktijk zijn dat veel Wereldfietsers maar ook anderen die geen lid zijn, zijn welkom. Ben je geweest en voel je jezelf thuis in de groep, overweeg dan om lid van de club te worden. Daar krijg je geen spijt van.

Kosten:
13,50 euro per persoon per nacht, inclusief douche.
11 euro per persoon voor de gezamenlijke pizza maaltijd op zaterdag.

Gang van zaken:
Vrijdag kookt ieder voor zich. De avond is bestemd om bij het kampvuur sterke verhalen uit te wisselen en oude kontakten aan te halen.

Zaterdag 2 oktober hebben we een 3-tal road-routes.

Zaterdagmiddag/avond is er de gezamenlijke pizza maaltijd. Ook dit jaar weer in nauwe samenwerking met John en Inge. De pizza's worden "aan de lopende band" gebakken, gesneden en uitgedeeld. Heb je wensen? Maak ze kenbaar!
De eerste pizza's komen tussen half 5 en 5 uur uit de oven. Als het druk wordt beginnen we eerder en bakken lang door! Kom maar op.
Drank is er zolang de voorraad strekt. Het eetgebeuren is op een veldje naast de Zwaluw en wijst zichzelf. Volg je neus.
Tijdens / na de maaltijd gaat het kampvuur weer aan.

Zondag 3 oktober is er voor de liefhebbers nog een leuke route.

De fietstochten vertrekken zaterdag en zondag om 10.00h. De routes (gpx) volgen nog.

Aanmelden:
In afwijking op voorgaande jaren is opgave vooraf noodzakelijk:
Geef in een e-mail bericht aan:
- Met hoeveel personen je komt
- Hoeveel nachten je blijft slapen
- Of je op zaterdag meedoet aan de gezamenlijke maaltijd
Stuur je bericht naar lauran.willemsen@gmail.com
Je krijgt een retourbericht met het te betalen bedrag en de betaalgegevens. Na betaling is je aanmelding definitief. De gpx-bestanden van de routes worden bij het retourbericht gevoegd.

Annuleren:
Je kunt tot 2 dagen vooraf annuleren, je krijgt dan je betaalde geld terug.
Mocht het zo zijn dat we de toestroom van deelnemers door externe factoren moeten beperken (wat we op dit moment niet verwachten) dan wordt er geselecteerd op basis van de betaaldatum.

We zien jullie graag, en maken er weer een mooi weekend van.

Lauran, Hetty, John en Inge



Deelname aan een of meerdere activiteiten is voor eigen risico. De organisatie kan op geen enkele wijze aansprakelijk gesteld worden voor diefstal of schade in geval van ongeval, letsel, etc. aan uzelf of derden. Wij raden u aan zelf zorg te dragen voor een reis-ongevallen en/of aansprakelijkheidsverzekering.

Bijlagen

Het klinkt goed, maar wat zijn de afstanden die gefietst gaan worden?
Vivian schreef: ↑
ma 02 mei, 2022 19:22
Het klinkt goed, maar wat zijn de afstanden die gefietst gaan worden?
Hallo Vivian,
Er komen 3 gpx routes van ca 50, 75 en 100 km. Die worden, naar eigen keuze alleen of in groepjes gefietst maar je mag ook zelf iets bedenken.
Met het weekend kan ik niet mee, en de routes zijn vast nog niet klaar.

Heeft iemand nog wat GPX bestanden liggen van routes van voorgaande jaren?
Als lid van de keukenbrigade heb ik deelgenomen aan het fiets-kampeerweekend op de Harskamperdennen. Dat was weer een topweekend.
Nu gaat de focus op het Pizzaweekend in Bosschenhoofd.

Ik zag dat er in de tekst van het hoofdartikel een tikfout staat. Het gaat uiteraard om zaterdag 1 oktober en zondag 2 oktober.

- We gaan nog routes maken voor de 3 verschillende tochten op zaterdag. Alle deelnemers krijgen die toegestuurd.
- Voorgaande jaren kwam het voor dat we op vrijdagavond gezamenlijk hebben gegeten in een plaatselijk restaurant. Onder de deelnemers wordt, 2 weken voor datum, gepolst naar de belangstelling daarvoor.
- En, last but not least, gaan we weer een menu samenstellen met uiteraard pizza's in vele soorten maar ook zeker nog wel wat extra's.

Schrijf je gerust in, er is volop plaats.
Leuk Lauke,
Altijd een goed weekend. Wat voor een weer ook.
Ik zal me inschrijven

Hr.
Betty
Hallo,

Als kersvers lid heb ik mij in Hardkamperdennen uitstekend vermaakt.
En kreeg als tip om ook zeker dit weekeind bij te wonen.
Mail verstuurd!

Tot dan!

Groet,
Sander
Leiden
Ik wilde ook komen, maar ik ga een week in Limburg fietsen.

Eet daar wel een pizza :D

Mario
Dat weekend, inclusief pizza's zie er goed uit. Denken jullie dat er op zondag een gezamelijke tocht gefietst wordt? Zo niet dan overweeg ik om op zondag terug naar huis te fietsen.gr Jos
fietsbelgie2018 schreef: ↑
di 20 sep, 2022 07:04
Dat weekend, inclusief pizza's zie er goed uit. Denken jullie dat er op zondag een gezamelijke tocht gefietst wordt? Zo niet dan overweeg ik om op zondag terug naar huis te fietsen.gr Jos
Beste Jos,

Zondag is er een fietstocht van 50 km. Je bent uiteraard vrij om al of niet mee te gaan

Lauran
en de fietstocht op zondag welke richting gaat die op ? Richting Bladel ? Kun je iets zeggen over de route ? Komt deze weer terug op de startplaats ? Dank je voor de moeite!
Jos
fietsbelgie2018 schreef: ↑
wo 21 sep, 2022 09:16
en de fietstocht op zondag welke richting gaat die op ? Richting Bladel ? Kun je iets zeggen over de route ? Komt deze weer terug op de startplaats ? Dank je voor de moeite!
Jos
Beste Jos,
De route gaat over de Rucphens heide naar Schijf en Etten Leur en gaat terug naar de camping.
Het is weer even geleden maar ik zal er dit jaar ook weer bij zijn :D
Heb er zin in
Groet john
Volgens mij zijn we er klaar voor.
- Pizzaoven
- Flinke tent
- Kampvuur

De eerste fiets-kampeer-pizza liefhebbers zijn er al en zetten de tent op.

We hebben er weer zin in.

Bijlagen

Wi zijn dit jaar niet bij Lauran, maar bij Laruns (PyreneeΓ«n).
Vandaag was het eindelijk mooi weer. Stukje gefietst. Met veel moeite de col d'Aubisque bereikt. Terug ging veel sneller, maar wel koud.
Hopelijk ook goed weer in Bosschenhoofd.
Groet
Marlies
JaapAfbeelding

Bijlagen

20221001_200302.JPG
Volgens mij is iedereen fietsen πŸš΄β€β™€οΈ
Allemaal bedankt voor weer een fantastische weekend.
En maar weer tot een volgende keer πŸ–πŸ–πŸ–

Bijlagen

john.v.d schreef: ↑
zo 02 okt, 2022 13:51
Volgens mij is iedereen fietsen πŸš΄β€β™€οΈ
Allemaal bedankt voor weer een fantastische weekend.
En maar weer tot een volgende keer πŸ–πŸ–πŸ–
Bedankt voor alle hand- en spandiensten, John.
Geweldig dat je erbij was.