Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Midden Brabant zaterdag 23 juli 2022 - Forum Wereldfietser

Rondje Midden Brabant zaterdag 23 juli 2022

Omdat mijn planning is gewijzigd ben ik wel in de gelegenheid ook in juli een rondje te organiseren. Ik wil hiervoor het ongebruikte rondje van juni gebruiken.

Vertrek om 13:00 uur vanaf Koningsweg 2 in Den Bosch. (Dit is vlakbij het station en je kunt er na aanmelding gratis parkeren (want ik heb de sleutel van de poort.))

Aa en Dommelroute 63 km met koffiestop in st.Oedenrode.
https://ridewithgps.com/routes/39800579
220618_Rondje_Midden_Brabant_Dommel_en_Aa_63_km.jpg
220618_Rondje_Midden_Brabant_Dommel_en_Aa_63_km.jpg (72.71 KiB) 2016 keer bekeken
Uitgangspunt is een gemiddelde snelheid van ca 20 km per uur en een lengte van ca 60 km. We passen ons aan aan de langzaamste deelnemer en je kunt het ook op je racefiets fietsen, maar onverharde paden worden niet vermeden.
Overigens hebben we Midden Brabant nader gedefinieerd: het is het deel van Noord Brabant tussen Breda en Den Bosch-Eindhoven!
Ik ben terug van mijn fietsreis maar helaas kan ik hier niet bij zijn.
Ondanks de mooie route en het ideale fietsweer bespeur ik weinig animo. Volgens mij is iedereen fietsen en zo hoort het ook! Mochten er nog mensen twijfelen: Bij geen aanmeldingen voor middernacht ga ik morgen wat anders doen!
Meteen maar de daad bij het woord. Wie is er in voor een nieuw rondje Midden Brabant?
Ik zal wel wat bedenken.
Bert van Sprang schreef:
vr 22 jul, 2022 15:29
Ondanks de mooie route en het ideale fietsweer bespeur ik weinig animo. Volgens mij is iedereen fietsen en zo hoort het ook! Mochten er nog mensen twijfelen: Bij geen aanmeldingen voor middernacht ga ik morgen wat anders doen!
Maar misschien ligt jouw route nog klaar Bert? Ook prima!
Ik vind het heel leuk een rondje van iemand anders te fietsen!
Oké. Ik bedenk wel wat rond de 60km.
Voorstel: 25 maart vanaf centraal station Tilburg.
Als dit de datum wordt, zal ik een nieuw draadje aanmaken.
Goed initiatief, Joost. Ik zet 25 maart in m'n agenda.