Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Utrecht? Bestaat dat nog? - Forum Wereldfietser

Rondje Utrecht? Bestaat dat nog?

Afvragende gezien de rondjes weer een beetje gaan leven, of rondje Utrecht nog bestaat?
Rondje Rotterdam een keer mee gefietst....Rondje Groningen is net iets te ver...10:00 vertrekken
is voor mij al een wereldreis, helemaal met de trein tegenwoordig :roll:

Is de 'touwtrekker" van Rondje Utrecht nog actief? is er überhaupt de behoefte nog aanwezig
voor Rondje Utrecht?
Ik ben wel geïnteresseerd in een rondje Utrecht op zondagen. Tenzij het heel hard gaat regenen natuurlijk :wink:.
Zou het wel leuk vinden als Rondje Utrecht weer actief wordt.
Ik ben ook wel geïnteresseerd.

Groet,

Sylvia
Dat is tof!... drie personen die in ieder geval geïnteresseerd zijn.. daarnaast zijn er misschien nog
twee personen buiten deze club die mee kunnen/willen
Misschien dan binnenkort weer een Rondje Utrecht en kunnen we het weer opstarten.


Als we op een zaterdag starten weet ik een leuke fietsenzaak waar ze fantastische koffie hebben...
-een goed begin is het halve werk :wink:

Als we op een zondag starten, kan dat misschien op de Neude of Ledig erf

Leuk! laat maar horen
Ben ook geïnteresseerd - maar zal wel aan de afstand liggen (max 70km) en de snelheid liggen.

En ja, bij Johan & Jorma starten is een tof plan - althans ga er vanuit dat je daar bedoelde, touttanami
Inge1 schreef:
zo 08 aug, 2021 13:04
Ben ook geïnteresseerd - maar zal wel aan de afstand liggen (max 70km) en de snelheid liggen.

En ja, bij Johan & Jorma starten is een tof plan - althans ga er vanuit dat je daar bedoelde, touttanami
Inge1..super!.... :duim:
Nou, ik denk dat 60 -70, max 80km een redelijke afstand is voor een rondje met een normale snelheid
en een paar stops... zijn we wel een paar uurtjes zoet.
Bij Johan en Jorma?, nee, daar bedoelde ik niet....maar als ze daar ook goede koffie hebben :wink:
Ik heb wel een redelijke connectie bij Freem Bikes&Coffee....maar die zijn zondags gesloten.

We moeten eerst maar uitvinden welke dag het beste uitkomt....ik zelf heb geen voorkeur.. zat. zon. allebei goed
Freem - had ik nog niet van gehoord.

Wat is voor jouw een normale snelheid? Voor mij is dat 20km per uur. Paar stops tussendoor klinkt goed.
Hallo rondjes Utrecht liefhebbers.
Ben ook geinteresseerd en vooral zondags.
Jopi Floor
Inge1 schreef:
ma 09 aug, 2021 08:56
Wat is voor jouw een normale snelheid? Voor mij is dat 20km per uur. Paar stops tussendoor klinkt goed.
Dat is zeker een normale snelheid, maar als iemand een sprintje wil doen moet dat ook kunnen....
Maar rond de 20 of lekker met de wind mee :D
---------------------------------------------------------------------------------

De meeste gaan voor de zondag, en een enkele maakt het niet uit.....
Datum zondag 22 of 29 - 08...startplaats?
Ik ken de historie van 'rondje Utrecht' niet, maar ik heb ook belangstelling. 80 km en 20 km gemiddeld is voor mij lekker. Lijkt me ook een goede gelegenheid om fietsers te leren kennen die ook een groepje willen vormen om een lange tocht in het buitenland te maken. Geen voorkeur voor weekend of door de week.
Rond de 20 is prima - mooi :)

Weet niet of ik op de 22/29 ste al fit genoeg ben - ben herstellende van ben weer voorzichtig een beetje aan het fietsen.
Ik wil best een rondje plannen, of een oude route recyclen, maar ik ga eerst op vakantie. Het eerste weekend van september zou ik terug moeten zijn.

Wat betreft de snelheid, dan maakt mij niet uit, ik pas me wel aan. En laten we dan rustig beginnen, een rondje van 60km met 2 stops ofzo?
Erik - dat vind ik een top plan.
ErikB81 schreef:
ma 09 aug, 2021 15:13
Ik wil best een rondje plannen, of een oude route recyclen, maar ik ga eerst op vakantie. Het eerste weekend van september zou ik terug moeten zijn.

Wat betreft de snelheid, dan maakt mij niet uit, ik pas me wel aan. En laten we dan rustig beginnen, een rondje van 60km met 2 stops ofzo?
Prima, klinkt als een goed plan, een leuke route plannen is niet z'n probleem... starten in september na de vakanties ook niet.....de andere twee personen zijn ook content, zo wordt het een aardig groepje de eerste rit...hoop ik
Fijne vakantie
Jullie hoeven niet op mij te wachten hoor, volgens mij wordt het komend weekend ook lekker :).
Ik heb er ook wel zin ik, 22 Augustus heeft mijn voorkeur . Waar spreken we af en hoe laat?
Leuk dat het enthousiasme groeit! Ik ben nog op vakantie, kan vanaf september weer. Maar laat je niet weerhouden.

Groet,

Sylvia
Sylvia de Rooie schreef:
do 12 aug, 2021 20:04
Leuk dat het enthousiasme groeit!
Groet,

Sylvia
Ja tof.... dat had ik eerlijk gezegd niet verwacht....

Vanmiddag heb ik een leuk rondje gefietst van net iets meer dan 60km...
De route gaat deels over de Vuursche en langs Laren en Hilversum, er is veel onverhard.
Uiteraard zijn er vele mogelijkheden om te stoppen ..het lijkt me dan leuk om met deze route te starten.

ik stel voor: om de aftrap te doen op:
Zondag 5 september...omstreeks 10;00 uur verzamelen
op het Ledig erf...voor café 'de poort' (3511ZD 2)

En dan elke eerste zondag v/d maand weer rondjeUtrecht
mits het weer het toe staat natuurlijk :wink:
Beste Touttanami,

Ik dacht dat ik jou een pb had gestuurd, maar ik zie hem niet terug. Deze zondag ben ik verhinderd, maar ik hoop een volgende keer mee te kunnen.

Met groet,

Sylvia