Additionally, paste this code immediately after the opening tag: warmshower / Noord Frankrijk - Forum Wereldfietser

warmshower / Noord Frankrijk

Hoi, ik vertrek eind april via Benjaminseroute naar Barcelona, ik maak een lus vanaf Dinant naar Partij en dan van Parijs weer terug de route op bij Nevers. Ik zag een bericht op Warmshower dat er een app beschikbaar zou zijn, ik krijg alleen een melding dat deze voor NL niet beschikbaar is. Krijgen jullie eenzelfde melding? Weet iemand of de app wel in Frankrijk is te installeren?

Verder vraag ik mij af over Eurovelo 3 route tot Parijs voordelen biedt t.o.v. een andere route qua slaapplekken? In Noord Frankrijk vind ik weinig campings langs de route.

Bedankt alvast voor jullie reactie. Stef.
Hoi Stef,
Ik woon in Frankrijk en heb geprobeerd de app te downloaden. Dit lukt.
Groet
Ed
PS ik woon ca. 70 km vanaf Nevers en ben een WS adres :D
Hoi Ed, dank voor je reactie. Ik ga de app dan downloaden zodra ik in Frankrijk ben. Wel zo handig. Ik stuur je ook even een prive bericht.
Je meldt niet of het om de Android (Google Play) of iOS (App Store) app gaat.

Ik heb het idee dat WS app er niet meer is. Want ik heb ook een US account op de Apple App Store, en ook daar kan ik 'm niet vinden. Ook een beetje vaag verhaal hier: https://cyclingeurope.org/2020/12/18/th ... p-is-here/

Volgens mij moet je gewoon de website gebruiken.
Zijn er überhaupt wel WS adressen in Frankrijk?
Flix schreef:
do 16 mar, 2023 23:48
Zijn er überhaupt wel WS adressen in Frankrijk?
Dacht t wel! Onze regio:
Search  Warmshowers.org.png.png
Oei, dat zijn er serieus veel. Zoveel fietsers daar die hun huis, of lig slaapruimte, gratis beschikbaar stellen?
Flix schreef:
vr 17 mar, 2023 09:50
Oei, dat zijn er serieus veel. Zoveel fietsers daar die hun huis, of lig slaapruimte, gratis beschikbaar stellen?
Ja hoor, hoewel je meestal wel een beetje Frans moet spreken om daar prettig gebruik van te maken. Wij verhuren een gite, maar als die vrij is, of mensen een tentje meenemen kan er gratis gelogeerd worden bij ons...

btw; als ik in Frankrijk naar de app van warmshowers zoek krijg ik ook niets te zien. Via de website werkt het allemaal wel.
Ik heb de WS-app ook gebruikt en die is nu niet meer verkrijgbaar. Ook contact gehad met WS en ze zijn daar wel mee bezig. Ze verwijzen naar de website, die werkt wel gewoon. Wel jammer.

Anno
Mijn warmshower app is gewoon operationeel (in Nederland)
Er wordt nog gereageerd op een bericht van mij van maart 2023. Maar de WarmShowers app doet het al weer sinds vorige zomer. Hij was een tijdje niet meer in de App Store, maar ik gaf ook al aan dat ze ermee bezig waren.

Zijn ook wel verbeteringen aangebracht overigens, ook op de website. Adressen die al lange tijd niet meer actief zijn zie je niet meer.

Anno