Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hoe OSM printen met grotere knooppuntennummers? - Forum Wereldfietser

Hoe OSM printen met grotere knooppuntennummers?

Hoi,
Is het mogelijk om op OSM de knooppunten groter weer te geven dan de kleine versie die je meestal krijgt?
Als je uitzoomt verdwijnen de knooppunten vaak. Hier het voorbeeld waar ze te klein zijn om bij printen nog bruikbaar te zijn.
Afbeelding

Het doel is een printbare versie te maken mét bruikbare achtergrond. Soms heb ik zelf of voor iemand anders een kaartje nodig om zonder smartphone de knooppunten op te zien en eventueel onderweg de weg terug te vinden als er van het netwerk afgeweken wordt.

Het aan elkaar plakken van printsceens en het verhogen van het contrast van de OSM lukt me zelf prima. Sommige andere kaarten hebben helaas andere eigenschappen die printjes onduidelijk maken.

N.b. Het voorbeeld is willekeurig. Ik ga niet fietsen in Erp. Misschien een andere keer?
Kan je niet zo eenvoudig aanpassen. Deze kaart heeft grotere knooppunten: https://planner.gps.nl/fietsroutenetwerk.html
Dank je. De kaart die je aanwijst is inderdaad de duidelijkste tot nu toe.