Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Camping Gaz UK/GB - Forum Wereldfietser

Camping Gaz UK/GB

Medefietsers,

Weet iemand uit ervaring of er voldoende opties bestaan om caping Gaz te kopen onderweg, de hersluitbare blikjes van vele verschillende merken.
We gaan de Kanaalroute fietsen; Dover naar Plymouth.

Groet Astrid
En dank oor de hulp
https://www.campingaz.com/uk/t-retailerlocator.aspx

van een Engels kampeerforum weet ik dat sommige leveranciers kampen met leveringsproblemen.
Aangezien het uit je beginpost niet duidelijk is; bedoel je branders van Campingaz (het merk) geschikt voor klikventielen, of branders met het schroefventiel waar je vele merken blikjes behalve Campingaz voor kan kopen? Ik zou inschatten dat die laatste een betere keus is voor UK.
bast1aan schreef:
wo 01 jun, 2022 15:56
Aangezien het uit je beginpost niet duidelijk is; bedoel je branders van Campingaz (het merk) geschikt voor klikventielen, of branders met het schroefventiel waar je vele merken blikjes behalve Campingaz voor kan kopen? Ik zou inschatten dat die laatste een betere keus is voor UK.
Je hebt inderdaad tal ven merken en branders voor het schroefsysteem. Ze passen allemaal op elkaar. Alleen het merk Campingaz heeft geen branders en blikjes met het schroefsysteem. Wel de prikblikjes, met als nadeel dat als ze minder dan half vol zijn steeds minder gaan branden. Verder kun je deze tankjes alleen van de brander halen als ze helemaal leeg zijn Campingaz heeft ook de bajonetsluiting, maar deze tankjes zijn in veel landen moeilijk verkrijgbaar.
Ook in het UK zijn er Decathlon's en ik neem dat de betere buitensportzaken in de grotere steden eveneens deze tankjes hebben.