Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Polarsteps - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Polarsteps

Draadje even een beetje opgeschoond, graag on-topic blijven.
Wij doen het op dezelfde manier als Otonwheels

Manlief maakt de foto’s, ik vind teksten schrijven erg leuk, we doen het vooral voor ons zelf en we laten mensen mee genieten van de reis.
Maar nooit openbaar, soms krijg ik wel een verzoek.
Als we die persoon niet kennen accepteren we niet.

Als naslagwerk is het leuk voor jezelf, zeker om er, na bewerking, een fotoalbum met tekst van te maken.
Groet Jaap en Anja
Ik vind Polarsteps erg leuk, vooral door de samenhang tussen kaart, foto's en verhaal. Een echt journaal! Het werkt heel makkelijk, de fotoalbums zijn ook leuk inderdaad, en ook wij krijgen enthousiaste reacties. De link in mijn handtekening hieronder is naar onze Polarsteps.

Over de privacy: ik vind het ook fijn dat het een Nederlands bedrijf is en dus niet van een tech-gigant die toch al te veel persoonlijke data verzamelt. Daar zit ik dus niet mee. Maar ik zet 'm wel op privé zo lang we onderweg zijn, en dan geef ik de link alleen aan bekenden. Als we thuis zijn, gaat-ie op openbaar. Ik weet niet of het veel uitmaakt, ik heb niet de indruk dat er ongure lui Polarsteps zitten na te pluizen om te zien wie er niet thuis zijn, maar toch maar voor de zekerheid. Helemaal safe is het niet, want iemand anders kan de link ook doorspelen natuurlijk. Ik zet er verder ook nooit iets op wat al te privé is - het blijft internet natuurlijk.

Louise
Hier zo'n beetje het zelfde zoals de laatste reacties.

Ik gebruik Polarsteps voor mijn eigen familie en deel de link alleen met mensen die ik ken. Verzoeken van vreemden accepteer ik niet. Wel eens mensen op mijn pad tegengekomen die ik wel accepteerde, maar die ik later toch weer verwijderde bij een nieuwe reis. Onder het mom van "ze hoeven niet alles van me te weten" en dan kreeg ik ook weer een beetje het gevoel van Facebook waar ik juist mee gestopt ben.

Dus een beperkte groep van naasten en dan is het best leuk, ook voor mij als ik onderweg ben.