Additionally, paste this code immediately after the opening tag: 15 maanden ‘oude’ baby/peuter in fietskar - Forum Wereldfietser

15 maanden ‘oude’ baby/peuter in fietskar

Hoi!
Wij hebben een fietskar gekocht (de Thule
Coaster 2 XT Fietskar Premium Black 2021). Wellicht te weinig vooronderzoek gedaan want nu blijkt dat ons mannetje hier helemaal niet in slapen kan. Hij zit té rechtop waardoor zijn hoofd steeds naar voren valt. We hebben een extra babyinzet er bij gekocht maar maakt niks uit. De rugleuning is niet verstelbaar dus je kunt hem niet in de slaapstand zetten wat wij wel verwacht hadden. Wij kochten een fietskar om juist wat flexibeler te zijn tijdens de slaapjes. 🤷🏼‍♀️. Iemand een goed idee? We gaan nog wat proberen met een autostoeltje maar ik dacht misschien heeft iemand hier het wiel al uitgevonden. Bedankt alvast!!!
Frouke
Frouke schreef:
ma 19 jul, 2021 09:58
Hoi!
Wij hebben een fietskar gekocht (de Thule
Coaster 2 XT Fietskar Premium Black 2021). Wellicht te weinig vooronderzoek gedaan want nu blijkt dat ons mannetje hier helemaal niet in slapen kan. Hij zit té rechtop waardoor zijn hoofd steeds naar voren valt. We hebben een extra babyinzet er bij gekocht maar maakt niks uit. De rugleuning is niet verstelbaar dus je kunt hem niet in de slaapstand zetten wat wij wel verwacht hadden. Wij kochten een fietskar om juist wat flexibeler te zijn tijdens de slaapjes. 🤷🏼‍♀️. Iemand een goed idee? We gaan nog wat proberen met een autostoeltje maar ik dacht misschien heeft iemand hier het wiel al uitgevonden. Bedankt alvast!!!
Frouke
Onze kinderen sliepen prima in de chariot, we maakten ons sinds ze rechtop konden zitten niet zo druk over de nek :wink:

We hadden wel zo'n babyhoofdsteun (heet nu Thule Baby Supporter), maar of dat nou echt wat hielp betwijfel ik :lol:
Wij hadden een Croozer kidfor2 en daarin lagen ze prima in de hangmat. Wat we later wel deden was - toen ze eenmaal een helm droegen - de helm met een paar elastieken zekeren zodat het hoofd niet alle kanten op gaat als ze in slaap vallen.