Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Caravans verstoten tentkampeerders: 'Uitstervend ras' - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Caravans verstoten tentkampeerders: 'Uitstervend ras'

Ik denk dat ik eerder meer dan minder kleine tentjes en fietsers/wandelaars zie. Wat goeddeels verdwenen lijkt zijn de grotere tenten. Dat vind ik wel jammer, en helemaal als die vervangen zijn door dieselende campers.
Ik was laatst een weekend op een natuurkampeerterrein in Drenthe en daar stonden toch vooral heel veel caravans. Het had de dagen ervoor flink geregend en het gras was hier en daar flink kapot gereden.
bert sitters schreef:Voor eigenaren van kampeerterreinen.
Zitten die hier dan op het forum??

bert sitters schreef: Dichtbij het sanitair en het zwembad.
Hoop het niet.
Liefst zo ver mogelijk weg bij beide. :evil:
Peter Molog schreef:
zo 06 jun, 2021 12:27
bert sitters schreef:Voor eigenaren van kampeerterreinen.
Zitten die hier dan op het forum??
Ha ha, ik dacht precies hetzelfde. Grappig. Ik stel voor dat we een prikbord beginnen met oproepen aan doelgroepen die dit forum niet bezoeken.
Ik ken zelfs eigenaren van kampeerterreinen die lid zijn van onze vereniging.
Peter Molog schreef:
zo 06 jun, 2021 12:27
bert sitters schreef: Dichtbij het sanitair en het zwembad.
Hoop het niet.
Liefst zo ver mogelijk weg bij beide. :evil:
+1 (zwembad mag zelfs op een andere camping zijn)
Fedor schreef:
za 05 jun, 2021 13:08
geelfietsje schreef:
vr 04 jun, 2021 21:53
Ik denk dat de beschreven volksstam niet minder geamuseerd naar ons kijkt. Santos fietsje, ortlieb tasjes, vouwstoeltje, Trangia setje, Zweterig luchtje en verlichte blik in de ogen. :D
*Hoofdschuddend:

"Waarom zou je je zo moe maken..."
is je fiets nu al opgeladen? :lol:
LHTJoost schreef:
zo 06 jun, 2021 14:29
Peter Molog schreef:
zo 06 jun, 2021 12:27
bert sitters schreef: Dichtbij het sanitair en het zwembad.
Hoop het niet.
Liefst zo ver mogelijk weg bij beide. :evil:
+1 (zwembad mag zelfs op een andere camping zijn)
+1
Tip 1: blijf weg van 'populaire' fietsroutes
Tip 2: ontdek het plezier van zelf routes bedenken

Ik heb deze tips ook op het forum van campingeigenaren geplaatst.
willem.m schreef: Ik heb deze tips ook op het forum van campingeigenaren geplaatst.
Goeie actie, Willem. :lol:
Peter Molog schreef:
zo 06 jun, 2021 13:39
Beste Bert,

Zoals iemand anders ook al schreef, ook ik ben niet gediend van het soort privéberichten die je stuurt.
Volgende privéberichten worden integraal door mij op dit forum gezet.
Dan weet je het alvast.
"Beste Bert........." is een persoonlijk bericht. Persoonlijke berichten graag via een PB. Daar zijn persoonlijk berichten voor

En Ik ben totaal niet gediend van veel laatdunkende reacties van de heer Molog op dit forurm.
Verder ben ik niet gediend van dreigementen
De Wereldfietser is opgezet als vriendenvereniging en niet om anderen het leven zuur trachten te maken.
willem.m schreef:
zo 06 jun, 2021 14:38
LHTJoost schreef:
zo 06 jun, 2021 14:29
Peter Molog schreef:
zo 06 jun, 2021 12:27


Hoop het niet.
Liefst zo ver mogelijk weg bij beide. :evil:
+1 (zwembad mag zelfs op een andere camping zijn)
+1
Tip 1: blijf weg van 'populaire' fietsroutes
Tip 2: ontdek het plezier van zelf routes bedenken

Ik heb deze tips ook op het forum van campingeigenaren geplaatst.

Laat iedereen vrij om zelf te bepalen of de keuze een beschreven fietsroute is, of een zelf bedachte route. Een combinatie kan natuurlijk ook. Er hebben tal van bezoekers van dit forum plezier van een beschreven fietsroute.
Aan jou de vrije keuze om jouw tips op een site van campingeigenaren te plaatsen.
Laten we wel on topic blijven. Het onderwerp is: Plekken voor tentkampeerders worden schaarser door de toegenomen behoefte aan caravans en campers
bert sitters schreef:dreigementen
Het slechts een mededeling.

bert sitters schreef: vriendenvereniging en niet om anderen het leven zuur trachten te maken.
Als dat zo is, moet je ook geen vervelende opmerkingen maken in een PB.
bert sitters schreef:
zo 06 jun, 2021 15:26
(...)
Ok

Peter Molog schreef:
zo 06 jun, 2021 16:07
... vervelende opmerkingen maken in een PB.
Mocht je van iemand vervelende pb's blijven krijgen dan zou je dit ook bij de mod kunnen melden.
Peter Molog schreef:
zo 06 jun, 2021 16:07
bert sitters schreef:dreigementen
Het slechts een mededeling.

bert sitters schreef: vriendenvereniging en niet om anderen het leven zuur trachten te maken.
Als dat zo is, moet je ook geen vervelende opmerkingen maken in een PB.
Als iemand een laatdunkende persoonlijk gerichte reactie plaatst op dit forum, dan krijgt zo iemand van mij een persoonlijke reactie via de juiste weg,
Als iemand problemen heeft met deze persoonlijke reacties op vervelende opmerkingen in het openbaar, dan kan iemand dit voorkomen door persoonlijk gerichte laatdunkende opmerkingen achterwege te laten.
willem.m schreef:
zo 06 jun, 2021 16:12
bert sitters schreef:
zo 06 jun, 2021 15:26
(...)
Ok

Peter Molog schreef:
zo 06 jun, 2021 16:07
... vervelende opmerkingen maken in een PB.
Mocht je van iemand vervelende pb's blijven krijgen dan zou je dit ook bij de mod kunnen melden.
Als iemand dat vervelend vindt, dan is dat inderdaad een juiste weg en niet gaan dreigen op het forum. Je kunt natuurlijk ook via een PB reageren. Daar zijn PB's voor bedoeld.
Peter Molog schreef:
zo 06 jun, 2021 12:27
bert sitters schreef:Voor eigenaren van kampeerterreinen.
Zitten die hier dan op het forum??

bert sitters schreef: Dichtbij het sanitair en het zwembad.
Hoop het niet.
Liefst zo ver mogelijk weg bij beide. :evil:
Met excuses voor het off-topic van dit bericht, maar het schijnt zo te moeten.

Na dit bericht kreeg ik de PB van BS.
Naar mijn idee was het een redelijk onschuldig bericht.
Het eerste deel is een vraag. Ik weet niet hoeveel campings er zijn in Nederland, maar het bericht suggereerde dat de meerderheid van de campinguitbaters meeleest op dit forum.
Vandaar mijn vraag.
Het tweede deel van mijn bericht is een mededeling hoe ik over een plaats op een camping denk.


bert sitters schreef:laatdunkende persoonlijk gerichte reactie
Wellicht is het mijn probleem, maar ik zie niet wat er in mijn bericht laatdunkend is of persoonlijk.