Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Pocket earth track naar route..??? Velofrancette - Forum Wereldfietser

Pocket earth track naar route..??? Velofrancette

Hoi hoi
Ik ben een reis naar frankrijk aan het voorbereiden (stukjes canal deux mers, velodyssee, velofrancette en veloscenie) en heb van de officiële site de velofrancette gedownload. Dit schijnt echter een track te zijn die eerst met Basecamp moet worden geconverteerd. Aangezien ik straks onderweg met een iPad ben vroeg ik me af of er een goede mogelijkheid is om deze conversie in pocket earth te doen of een ander tool. Dit bij gebrek aan Basecamp op een iPad. Bij het exporteren naar mijn gps (edge 1030) neemt Garmin Connect alleen het laatste stukje over (de laatste track). Iemand hier een gouden tip? Het forum van pocket earth is inactief

Evt kan ik de GPX hier laden maar dat is waarschijnlijk niet nodig ?

Dank

Finesse
Je kan toch proberen om de track open te doen in Pocket Earth? En dan naar Garmin Connect sturen?
Ik denk dat je bij het importeren gekozen hebt voor het opdelen van de losse segmenten naar tracks? Dan worden het 24 tracks die je allemaal naar Garmin moet sturen.
223EE00E-D102-4F69-9B60-1395843B30E1.png
dank ericplan, nee dat had ik juist niet gedaan eerlijk gezegd, maar ik heb het wel geprobeerd als alternatief en je kunt dan de hele activity naar connect sturen, kan je de dagetappes ook indelen. wel een gedoel allemaal om uit te zoeken maar ja :)