Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Corona: wel of niet fietsen? - Pagina 58 - Forum Wereldfietser

Corona: wel of niet fietsen?

1142 berichten
dan ontloop he zo ook weer die quarantaine
Uiteindelijk gaat het er om dat we gezond blijven en vooral anderen niet ziek maken. En niet hoe we de coronaregels kunnen omzeilen.
keesswart schreef:
za 28 aug, 2021 12:28
De coronacheckapp heeft mij tot nu toe alleen ergernis opgeleverd. Elke keer wanneer ik die app wilde uitproberen, moest ik een update uitvoeren. Na de laatste update was de QR-code verdwenen en moest ik deze opnieuw invoeren via mijn DigiD. Vervolgens een QR-code op mijn iPad fotograferen met mijn iPad. Aangezien ik naast mijn iPad geen ander geschikt beeldscherm bij me heb, gaat dat nu niet lukken.
Inmiddels heb ik dit euvel verholpen. Het probleem was dat de coronacheck-app na mijn keuze voor verificatie met DigiD de vraag die daarop hoort te volgen - of de DigiD-app op dezelfde iPad staat of op een ander apparaat - stelselmatig oversloeg en er gelijk vanuit ging dat er een foto van een QR-code op een ander apparaat gemaakt moest worden.
Na het wissen van de complete browsergeschiedenis werkt de app weer goed. Hopelijk blijft hij dat nu weer heel lang doen.