Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Naar China via Polen, Oekraïne, Kachastan - Forum Wereldfietser

Naar China via Polen, Oekraïne, Kachastan

Hallo,
In verband met mijn voorgenomen fietstocht naar China (2021) via ongeveer, Polen, Oekraine, Rusland en Kachastan zou ik graag in contact komen met mensen die deze route ook hebben gedaan.
Alvast bedankt.
Henk Gelderman schreef:
ma 17 jun, 2019 15:11
Hallo,
In verband met mijn voorgenomen fietstocht naar China (2021) via ongeveer, Polen, Oekraine, Rusland en Kazachastan zou ik graag in contact komen met mensen die deze route ook hebben gedaan.
Alvast bedankt.
Henk Gelderman schreef:
ma 17 jun, 2019 15:11
Hallo,
In verband met mijn voorgenomen fietstocht naar China (2021) via ongeveer, Polen, Oekraine, Rusland en Kazachastan zou ik graag in contact komen met mensen die deze route ook hebben gedaan.
Alvast bedankt.
Henk Gelderman schreef:
ma 17 jun, 2019 15:11
Hallo,
In verband met mijn voorgenomen fietstocht naar China (2021) via ongeveer, Polen, Oekraine, Rusland en Kazachastan zou ik graag in contact komen met mensen die deze route ook hebben gedaan.
Alvast bedankt.
Kachastan gewijzigd in Kazachstan
Omdat er maar geen lange reakties komen......
In al de genoemde landen wel gefietst maar niet in die volgorde, wel tot in China gekomen en verder naar Korea en Japan. Omdat er niet een konkrete vraag wordt gesteld en ik zeker een dag kan uitweiden over -Visa-Weer-Klimaat-Route-Kosten ,stel ik voor dat eventueel vervolg-contact via een PB of telefoon gaat, ook om niet nodeloos lange stukken te typen met mijn 1-vinger-systeem.
Leuk projekt !! Groeten van Pier.
Hier idem als bovenstaande. Gefietst naar de grens van - en uitgebreid in Oekraïne maar niet op dezelfde reis en ook niet om van daar naar China te komen. Wel ooit via een andere weg naar China gefietst (vanuit Mongolië) en van daar weer verder. Beantwoord je vragen ook graag als ze concreter zijn. :wink: