Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Formulier invullen - Forum Wereldfietser

Formulier invullen

Binnenkort ga ik op Java fietsen, waarbij ik bij aankomst nog geen verblijfplaats heb geboekt en dus ook geen adres :oops: . Bij ieder vlucht krijg je dan een formulier die dan ingevuld afgegeven moet worden bij het land van aankomst. Daarbij word ook het adres gevraagd waar je bij aankomst gaat verblijven. Hoe lossen jullie dat op? Zomaar een adres van internet nemen?

Wim
Ik heb nog nooit gevlogen, maar kan je niet gewoon eerlijk zijn?
Als je als eerste overnachting een hotel boekt, kan je dit gewoon opgeven. Werkt in de VS ook altijd.
Voorzover ik mij kan herinneren moet het adres al opgegeven worden voordat je de douane passert. Niet zozeer dat ik mij zorgen over maak, maar 't is wel gemakkelijk om te weten hoe de andere reizigers het doen.
Hoi Wim, wij faken altijd het adres. Gewoon een adres uit een reisboek halen en dat opgeven!
Bedankt Blanche :D , ik vermoedde al zoiets, maar zeker weten deed ik ook niet. Weliswaar heb ik mijn vlucht via AWOL geboekt, maar de rest stippel ik zelf uit.
Staan we weer op je mailinglijst? We verheugen ons nu al op je reisberichten. Geniet ervan jongen! Groeten Douwe en Blanche
Gewoon 'hotel' of 'camping' invullen of de plaats waar je verblijft invullen, nog nooit iets van gezegd.
Dat is inderdaad ook onze ervaring Franck. Wanneer we het niet weten schrijven we hotel of camping en wanneer we al een hotel hebben geboekt voor de eerste nacht vullen we de naam van dat hotel in. Geen enkel probleem.
Blanche schreef:Hoi Wim, wij faken altijd het adres. Gewoon een adres uit een reisboek halen en dat opgeven!
Wij ook!
We boeken soms van huis uit al wel een hotelletje voor de eerste nacht, dat adres neem ik dan gewoon mee.
Douwe en Blanche jullie staan zeker op mijn lijst. Ik zal wel op het internet kijken voor een geschikt adres. 'ns Kijken wat Noord Java te bieden heeft. Nog een kleine 1 1/2 mnd en dan kan ik weer op m'n fiets stappen. Want dat doortrappen in de sportschool is maar niks, het enige landschap wat ik zie is Discovery Channel.