Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Kaartenmateriaal Noord-Thailand - Forum Wereldfietser

Kaartenmateriaal Noord-Thailand

Voordat ik vertrok uit Nederland heb ik geprobeerd een paar mooie kaarten te vinden van dit stukje wereld, maar het enige wat ik op kon duiken was de Nelle's kaart en de schaal daarvan is toch wel een beetje grof (1 op 1,5 miljoen geloof ik, da's een flinke duim per 100 km).

Hier ik Thailand struikel ik echter zo ongeveer over de mooie kaarten, waaronder een wel heel leuke van Noordwest-Thailand (grofweg de hoek Chiangmai - Mae Hong Son - Mae Sariang) met een schaal van 1:375,000, oftewel een behoorlijke handpalm per 100 km.

Aangezien ik toch ruim in de bagagevrijheid zit (lang leve Garuda Indonesia: 30kg plus een fiets, dat krijg ik nooit op! :D ), wil ik best wat kaartjes meenemen voor de liefhebbers. Ze kosten hier 175 Baht, dat is 3 euro 50. Mocht je er eentje willen, ik ben nog tot 16 februari in Thailand en via e-mail bereikbaar. En dan is het alweer tijd voor stormfietsen als ik het thuisfront goed begrijp, zucht...

Arjan

(a.stavast@tiscali.nl)

En de B&B kaart dan? Zijn die in Nl. niet te koop?

De B&B kaart van N-Thailand is wel in NL te koop. Ik heb er eind vorig jaar eentje bij Interglobe in Utrecht gekocht. In Thailand zag ik wel dat er inmiddels weer een vernieuwde versie van uitgekomen is, met weer meer snelwegen.....