Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wie heeft er door Azië gefietst? - Forum Wereldfietser

Wie heeft er door Azië gefietst?

Hallo..

Ik ben Hera, 23 jaar, en ik vertrek ik november me het vliegtuig naar Azië om daar een half jaar te gaan fietsen. Dit word mijn eerste reis buiten Europa.
Fietsen in de buurt van: Thailand, Cambodja, Laos, India, misschien stukje China en Nepal.
Is er iemand die daar ook gefietst heeft (liefst alleen) en die zin heeft om wat vragen van mij te beantwoorden en evt een keer samen naar het (route)plan te kijken??? Ik hoop het.

Groetjes, Hera
Best wel een stoutmoedig plan om zo in je eentje naar Azie te gaan .Ik weet niet hoeveel ervaring je hebt in dit soort ondernemeingen, maar er is veel info op deze site te vinden bv de landeninfo,of verslagen van reizigers
Je kan ook wel wat info vinden bij div organisaties die hier fietsreizen naar toe organiseren bv AWOL of Vlieg & Fiets
Succes Dirk
Hallo Hera,

op mijn site heb ik informatie verzameld over fietsvakanties, o.a. heb ik pagina's naar Laos, Cambodja en Thailand met o.a. links naar verhalen van collega fietsers opgenomen.
Misschien heb je daar wat aan:
http://www.fietsvakantielinks.nl/
Ik heb zelf nooit in dat gebied gefietst maar het staat wel hoog op mijn verlanglijstje
Gewoon doen!!!,

Asia is leuk, goedkoop, mooi en heeft mooi weer v.a. november :lol: Ik heb in 2000 door Thailand, Cambodja en Loas doorgereisd alleen met een rugzak ik dacht altijd, dit zal toch wel leuker zijn met een fiets....

In january heb ik 1000km in Noord Thailand gefietst (zie de link hier onder).

Er zijn veel verslagen en informatie op deze forum, en eff googlen op "cycling in ....." kom je ook een end.

veel plezier met plannen en uitvoeren:)