Additionally, paste this code immediately after the opening tag: HELLUP .... MAKEN digitale ROUTE (gps, gpx, Bikemap, osm) - Forum Wereldfietser

HELLUP .... MAKEN digitale ROUTE (gps, gpx, Bikemap, osm)

HELLUP HELLUP HELLUP met uitleg programma voor route maken .... :wf_blue

Ik ben op zoek naar iemand die -simpel gezegd "aan de keukentafel" - me uitleg geeft en me leert (digitale) fietsroutes te maken :?: :?: :?:

Helaas is het zo dat het niet lukt (niet meer :oops: )om uitleggen via sites, video's , telefoon of appies enzo niet (meer) te leren. :twisted: :twisted:
Ik heb geen voorkeur voor programma maar het moet wel op samsung telefoon en met tablet. Denkend aan Bikemap.net, Basecamp, Openstreetmap.... Overigens, ik heb geen Garmin toestel meer.

Ik woon op Goeree - Overflakkee en wil zeker graag naar je toe komen om te leren. Denkend ergens in de regio Schouwen - Duiveland, Tholen, Goeree, Voorne-Putten, Hoekse-Waard, Steenbergen / Willemstad.

Ik kijk er erg naar uit :!:

Met een vriendelijke groet,
Marco
Hoe wil je navigeren?
Met telefoon of tablet? Of een gps computer?

Voor beiden zijn er online routebouwers.
Judise.nl
brouter.de/brouter-web

Route klikken, opslaan en gaan!
jwkeij schreef:
ma 20 sep, 2021 21:56
Hoe wil je navigeren?
Met telefoon of tablet? Of een gps computer?
de Berggeit schreef:
zo 15 aug, 2021 15:05
het moet wel op samsung telefoon en met tablet. […] Overigens, ik heb geen Garmin toestel meer.
Spijtig genoeg heb ik weer geen verstand van smartphones, anders wilde ik best eens bij je langskomen om je te helpen maar aan mij heb je dus niks. :(

Groetjes,

Carl
Ik gebruik Osmand, de instructievideo's van Bart Eisenberg zijn daarbij erg handig: