Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Overtocht boeken via directferries - Forum Wereldfietser

Overtocht boeken via directferries

Probleem:

Wij willen met groep van 3 volwassenen en 1 kind een overtocht boeken via directferries.
Alle 4 met eigen fiets.

Ik zie niet hoe ik dit als een groep kan boeken.

Ik krijg telkens de melding dat ik per passagier maar 1 fiets kan boeken.

Nu kan ik 3 afzonderlijke boekingen doen voor de volwassenen.

Maar hoe krijg ik mijn kind dan met zijn fiets geboekt?

Een minderjarig kun je namelijk niet afzonderlijk boeken.

Meer mensen die tegen dit probleem zijn aangelopen en misschien een oplossing voor mij hebben?

Helaas is directferries zelf heel slecht bereikbaar.
Vandaar dat ik via jullie hopelijk een oplossing krijg.

Alvast bedankt voor het meedenken.
Directferries is geen bedrijf met schepen.
Ze verzamelen op een site allerlei veerdiensten en verkopen ook tickets, waar zij uiteraard wel commissie voor vragen.

De site is heel handig om te kijken welke verbindingen er zijn.
Ga dan naar de site van de maatschappij die de verbinding uitvoert, en boek daar.
Als er vragen zijn is een bedrijf wat ook de dienst werkelijk uitvoert, altijd beter benaderbaar dan een bedrijf wat alleen maar een site in de lucht houdt
Dankjewel voor het meedenken.

Je hebt gelijk!

Alleen had ik dat zelf eerder moeten weten.

Ik heb nu al de 3 volwassenen met fiets geboekt bij direct ferries (3 x een aparte boeking, anders kreeg ik de fiets er niet bij op).

Probleem is dat ik nu nog ons minderjarige kind met fiets mee wil nemen naar de overkant.
Maar omdat minderjarigen niet alleen mogen reizen is dat dus niet te doen.

Althans niet via directferries, want die zijn inderdaad opeens niet meer bereikbaar.

Erg vervelende situatie.

Tips blijven welkom!

En inderdaad: volgende keer gewoon bij de maatschappij zelf boeken
Enige wat je kan doen naar mijn idee. Rechtreeks met de betreffende maatschappij contacten en je probleem uitleggen.
In het verleden een aantal keren via mail of telefoon dingen gewijzigd. Over het algemeen, snel en vriendelijk.
Dat ga ik proberen!

Bedankt!