Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Thailand: ferries tussen Chumphon en Ko Tao - Forum Wereldfietser

Thailand: ferries tussen Chumphon en Ko Tao

beste collaga fietsers,
Wie weet op welke veerdienst tussen Chumphon en het eilandje Ko Tao (rond de drukke kerstperiode) de fiets mee kan en of dat tevoren geboekt moet worden?
Robw
ik ben zelf in Januari van dit jaar van Chumpon via Ko Tao naar Samui gegaan. Gebruik gemaakt van Lomprayah High Speed Ferry. Fiets kon mee als vracht...Ik moest er wel iets voor betalen maar dat is me nu ontschoten. Vracht betekende in dit geval dat de fiets naast me stond op het achterdek.

Ik ben in Chumpon(bij het treinstation) het Lomprayah kantoortje binnengelopen en heb het ter plekke geregeld. Zelfde dag vertrek!

Songserm en Seatran varen ook op Ko Tao maar daar heb ik geen ervaring mee.

Arno
Dank je wel Arno. Ook voor anderen: ik heb, omdat het drukke periode is, voor de cataraman geboekt. 1,5 uur. Kan via ebooking. Robw

PS. 1 persoon enkel 600 Bht (creditkaart betaald)
1 fiets enkel 500 Bht (ter plekke betalen, vertelden ze
Dus toch nog wel aardig aan de prijs. De andere gewone boot doet er 3 uur over
hoi Rob,

hou er rekening mee dat de pier een behoorlijk stukje buiten Chumphon is...
Mocht je het op prijs stellen dan kan je fiets met de bus mee van Chumpon treinstation naar de pier.

Veel plezier aldaar.
borodin007 schreef:hoi Rob,

hou er rekening mee dat de pier een behoorlijk stukje buiten Chumphon is...
Mocht je het op prijs stellen dan kan je fiets met de bus mee van Chumpon treinstation naar de pier.

Veel plezier aldaar.
Ok, goede tip ! Robw