Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Tandem met Scandlines - Forum Wereldfietser

Tandem met Scandlines

Traject: Puttgarden-Rødbyhavn (retour)
Datum: juli en augustus 2011
Vervoerstarief fiets:tandem + 2 personen €26
Vereiste/ toegepaste verpakkingswijze fiets: geen
Fiets tevoren aangemeld?: Gewoon in de rij met auto's aanschuiven aan de terminals en naar een locketje rijden.
Ervaringen: We mochten de tandem gewoon achteraan het laadruim van de boot zetten.
Traject: Helsingør-Helsingborg (retour)
Datum: juli en augustus 2011
Vervoerstarief fiets:tandem + 2 personen DKK 56
Vereiste/ toegepaste verpakkingswijze fiets: geen
Fiets tevoren aangemeld?: Gewoon in de rij met auto's aanschuiven aan de terminals en naar een locketje rijden.
Ervaringen: We mochten de tandem gewoon achteraan het laadruim van de boot zetten.
Gregory schreef:Traject: Puttgarden-Rødbyhavn (retour)
Datum: juli en augustus 2011
Vervoerstarief fiets:tandem + 2 personen €26
Vereiste/ toegepaste verpakkingswijze fiets: geen
Fiets tevoren aangemeld?: Gewoon in de rij met auto's aanschuiven aan de terminals en naar een locketje rijden.
Ervaringen: We mochten de tandem gewoon achteraan het laadruim van de boot zetten.
Gregory schreef:Traject: Helsingør-Helsingborg (retour)
Datum: juli en augustus 2011
Vervoerstarief fiets:tandem + 2 personen DKK 56
Vereiste/ toegepaste verpakkingswijze fiets: geen
Fiets tevoren aangemeld?: Gewoon in de rij met auto's aanschuiven aan de terminals en naar een locketje rijden.
Ervaringen: We mochten de tandem gewoon achteraan het laadruim van de boot zetten.
Beide veerdiensten kunnen aan het loket in Puttgarden op één ticket gecombineerd worden! Ik heb al zo vaak op deze boten gevaren (de eerste keer per fiets, daarna per auto). Wij hebben in Zweden een 2e huis.
Ik weet dat dit combi-ticket bestaat, maar geldt dit ook wanneer je beide overtochten niet binnen de 24u aflegt? We hadden namelijk ongeveer 220 km op de teller van Rødbyhavn naar Helsingør met een overnachting in Kopenhagen. En ik veronderstel dat de meeste fietsers onder ons deze tocht in 2 dagen zouden doen.
Gregory schreef:Ik weet dat dit combi-ticket bestaat, maar geldt dit ook wanneer je beide overtochten niet binnen de 24u aflegt? We hadden namelijk ongeveer 220 km op de teller van Rødbyhavn naar Helsingør met een overnachting in Kopenhagen. En ik veronderstel dat de meeste fietsers onder ons deze tocht in 2 dagen zouden doen.
Ik heb een exemplaar van een Scandlines-combiticket hier voor me liggen: het is drie maanden geldig! :wink:
Het betreft hier een enkele reis terug naar huis voor 1 auto met 3 personen. Ik denk dat de geldigheidsduur voor een fiets of tandem dezelfde is.
Heb je die van 2011 dan weggegooid?

Afbeelding
Goed om te weten voor volgende keer :-) !
Misschien hebben we die kaartjes nog ergens (zal eens moeten zoeken), maar hoe dan ook, wij hadden aparte ticketjes (Puttgarden-Rødbyhavn en Helsingør-Helsinborg) gekocht omdat we het niet wisten.

Toch bedankt voor de tip!

Gregory