Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets transport van Spanje en Eilanden - Forum Wereldfietser

Fiets transport van Spanje en Eilanden

Beste,

Voor de mensen die naar Spanje willen fietsen kwam ik een hele interessante website tegen :)

Deze vervoerder rijd tot ver in Spanje en zelf naar het eiland Mallorca!

https://www.bicyclestransport.com/wekelijksvervoer/

Deze plaatsen doet hij aan

Girona / Lloret de Mar
Barcelona / Cambrils / Calella
Benicassim
Calpe / Benidorm
Mallorca
Mojacar

Misschien hebben jullie er iets aan :)

Groeten,
Martin
Ik heb hier toch wel vragen bij.
Is ook een enkele reis mogelijk? Bijvoorbeeld als iemand op de fiets de route van Paul Benjaminse naar Barcelona is gefietst.
In Nederland staan alleen de plaatsennamen vermeld waar de fietsen afgeleverd moeten worden.
In Vlaanderen staan de nadere locaties vermeld. In de regel is dat op een parkeerterrein. Kan de fiets daar afgegeven worden, of moet de persoon die de fiets afgeeft wachten op het parkeerterrein?
Ik zie dat bij diverse parkeerterreinen dat het gaat om terreinen langs een snelweg. Hoe komt iemand daar op de fiets en hoe komt de persoon weg nadat de fiets is afgegeven?
Waar wordt de fiets afgeleverd na de terugreis? Thuis of moet men wachten op een van de parkeerterreinen?
bert sitters schreef:
di 02 feb, 2021 17:24
Ik heb hier toch wel vragen bij.
Even checken, Bert: Eerste bericht, net aangemeld (27-01) en dan "een hele interessante website tegenkomen".... Ik weet genoeg.
Kijk voor de grap op die site ook eens onder Contact en dan Privacybeleid of Algemene Voorwaarden
@martinmack: De boodschap is dus: s.v.p. eerst zelf even een website goed lezen voordat je een link op een forum plempt.
[/quote] Even checken, Bert: Eerste bericht, net aangemeld (27-01) en dan "een hele interessante website tegenkomen".... Ik weet genoeg.
Kijk voor de grap op die site ook eens onder Contact en dan Privacybeleid of Algemene Voorwaarden

[/quote]

???

Naja als helpen niet mag..... Check ook het mio topic even, ik help daar ook met het mio apparaat.
Het is aan de personen of ze die dienst gebruiken :wink: Ik zeg alleen dat het er is.

Fijne avond nog :)
Ik heb "bicycletransport" op Google gezocht en kwam dit tegen: https://bicycletransport.co.za/