Additionally, paste this code immediately after the opening tag: MeinFernbus neemt fietsen mee - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

MeinFernbus neemt fietsen mee

peter de rijk schreef:
bert sitters schreef:MeinFernbus groeit als kool! In Duitsland nemen ze het als de groene golf!
Zie: http://tourism-insider.com/2014/10/grun ... ur-europa/
Een ronkend persbericht van MeinFernbus zelf 1:1 kopiëren, en er dan ook nog boven zetten: Von Redaktion. Je moet maar durven als "Tourism-Insider"...
Tja, zo gaat nu eenmaal met "web-redacties" .
captain_fabulous schreef:Tja, elke maatschappij slaat zich graag op de borst, van mij mogen ze, een vervoersbedrijf dat fietsers als klanten lijkt te zien die daadwerkelijk welkom en gewaardeerd zijn, krijgt van mij een wat langere teugel ;-)
Dat persbericht was verder prima en natuurlijk een vorm van reclame -- het duurt blijkbaar niet lang meer voordat de Autobahnen verstopt zitten met MeinFernbussen --, maar om het dan als redactioneel stuk te presenteren, kan verwarrend zijn voor argeloze lezers (geen verwijt aan MeinFernbus dus, maar aan de copy cats van Tourism-insider).
peter de rijk schreef:
captain_fabulous schreef:Tja, elke maatschappij slaat zich graag op de borst, van mij mogen ze, een vervoersbedrijf dat fietsers als klanten lijkt te zien die daadwerkelijk welkom en gewaardeerd zijn, krijgt van mij een wat langere teugel ;-)
Dat persbericht was verder prima en natuurlijk een vorm van reclame -- het duurt blijkbaar niet lang meer voordat de Autobahnen verstopt zitten met MeinFernbussen --, maar om het dan als redactioneel stuk te presenteren, kan verwarrend zijn voor argeloze lezers (geen verwijt aan MeinFernbus dus, maar aan de copy cats van Tourism-insider).
Tja, zo gaat dat nu eenmaal met "webredacties." Jij bent toch ook wel een beetje in dat wereldje thuis. Als er een redactionele bijdrage is, dan is het slim toeleiden naar een advertorial.
In Duitsland , Munsterland kan de fiets in de zomer en op zaterdag gewoon met de lijndienst mee.
De bus heeft een open aanhanger.
Wel opletten want niet elke rit heeft de aanhanger mee.
Zie: http://rvm-online.de/inhalte/1193/fahrr ... enbus.html
Na al deze berichten gelezen te hebben dacht ik: dat moet ik eens proberen.
Heb een ticket geboekt van Rotterdam naar Brussel. Fiets dan weer terug naar Nederland.
De reistijd is een kleine 3 uur naar Brussel Noord.
Totale kosten incl. fiets en extra bagage: €19,99. Ter vergelijk: met de trein was ik €45 kwijt geweest.