Additionally, paste this code immediately after the opening tag: soetens fietsvervoer - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

soetens fietsvervoer

Dat lijkt me duidelijk genoeg. Voortaan kunnen Pavlov-reacties als "bel Soetens" bij vragen over fietsvervoer dus achterwege blijven. Het is voortaan: "bel Camino!"
Peter,
dank voor deze melding.
Maar is het wel dezelfde als Soetens Fietstransport?

Vestigingsplaats is geheel anders.

Peter
Nee, niet alle Soetens die transport doen hebben in het verleden fietstransport gedaan, vergelijk de KvK nummer maar.

Dus nee, Soetens Fietsvervoer is niet failliet maar dat is inderdaad maar zijdelings belangrijke informatie[*]. Het is duidelijk dat het bedrijf niet meer actief is hoewel de website anders doet vermoeden.

[*] Maar ik vindt het wel goed dat correct te hebben.
Ik heb eens gebeld naar Soetens, inmiddels bijna 2 jaar geleden en heb begrepen dat ze alleen rijden bij een minimum aan aantal fietsen, anders is het niet rendabel.
Een groep wielrenners die 'ergens' willen fietsen.. is op die manier misschien nog rendabel en 'makkelijk' te regelen.

Vakantiefietsers vast ook.. maar zie het maar te regelen.
Wie ziet kans om Wilco te bereiken en zijn reactie te horen over het gedoe rond Soetens?
Er blijven op dit forum vragen komen over Soetens. Er zijn allerlei speculaties. Het bedrijf bestaat formeel nog steeds. De website is nog steeds in de lucht, maar er komen geen reacties.
Wat is er aan hand, waardoor de lijnen dood zijn? Is het bedrijf geveld door Corona?
De enige die antwoord kan geven is de eigenaar van Soetens.
Er komen nog steeds vragen op dit forum over Soetens. Via hun site kan nog steeds fietsvervoer worden aangevraagd. Zijn er inderdaad mensen die besteld hebben, maar niet geleverd hebben gekregen?
Zonder duidelijkheid blijft het koffiedik kijken.
Ik kan alleen maar zeggen dat Soetens (fiets-vervoer.nl) afgelopen november mijn fiets keurig netjes vanuit Venetië naar Nederland heeft vervoerd. Of ze nog steeds actief zijn durf ik niet te zeggen maar ze waren toen in ieder geval nog gewoon operationeel.
ik zou zeggen kap de discussie. Volgens eerdere berichten reageert hij niet,
In mijn vroegere werk zeiden we hebben we een workaround. Ja die hebben we. Voldoet die?
Ja, die voldoet.
Dus Camino.
Einde discussie.
Soetens heeft dit jaar nog gewoon vouchers voor fietsvervoer verkocht omdat op de site stond dat ze weer gingen rijden. Eind juli, begin augustus werd de tekst ineens vervangen en stond erop dat ze vanwege COVID en geringe belangstelling dit jaar niet rijden. De vouchers zouden terugbetaald worden. Wel lullig als je al onderweg bent en denkt verzekerd te zijn van vervoer en evt ondersteuning bij pech. We zijn onderweg naar Rome aardig wat mensen tegen gekomen die op Soetens gerekend hebben…. Hopelijk gaat Camino vervoer het overnemen…
Maar dus weg al betaalde 358 euro ( terwijl ik Vantevoren de goede recensies gecheckt had .. ).
Zoals gemeld, telefoon wordt niet meer opgenomen. Alleen mijn eerste mail is beantwoord met bovenstaande antwoord… kijk, problemen kunnen voorkomen maar licht mensen dan even in in plaats van alleen aan je eigen Bedrijfs problemen te denken … ( er zal wel veel meer spelen … ) en weer gewoon een nieuw bedrijf te beginnen ….
Een positieve aanvulling op mijn eerdere bericht..
Inmiddels het geld van de voucher van Soetens fietsvervoer terug gestort gekregen !
Met dank aan Wilco