Additionally, paste this code immediately after the opening tag: soetens fietsvervoer - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

soetens fietsvervoer

Peter Molog schreef: Frank Soetens is, voor mij dan, in deze kwestie niet de meest betrouwbare bron
Edwin* schreef: Kun je mij aangeven waarin Frank Soetens niet de meest betrouwbare bron is?
Als goed leest, zie dat er staat in deze kwestie.

Er zijn twee bedrijven waarvan, om wat voor reden dan ook, de eigenaren niet echt door één deur kunnen. Het lijkt mij dan niet het meest handige om de ene eigenaar te vragen hoe het met de andere is.
Dat is het enige wat ik er mee bedoelde.

De oorzaak van de onmin vind ik niet interressant.
Wel de opmerkingen van Eindgebruiker. Dat geeft aan dat er nog wel degelijk wat gebeurd. Het bedrijf is dus kennelijk niet failliet, en ook niet opgeheven.

Wel blijft het curieus dat er niet gereageerd wordt.
Lijkt mij ook niet goed voor de business.
Er zijn meer bedrijven die slapen tijdens Corona.
Dank voor alle reacties.
wie weet ontvang je ooit nog wel een mailtje van ze.
Oplossing voor vervoer:

Mijn vrouw en ik zijn voornemens om eind volgende week te beginnen met onze reis naar Rome. We lopen tegen dezelfde problemen aan als genoemd. Niet opnemen van een telefoon en niet beantwoorden van de mail. Vervelend allemaal.

Via de site van Hans Reitsma zag ik het bedrijf Care4luggage. Met dit bedrijf kreeg ik wel contact en ik heb met hen geregeld dat ze fiets ophalen vanuit Rome. Kosten zijn nagenoeg gelijk.
Mooi zo.
Hoe en waar heb je afgesproken om de fietsen op te halen.

Ter aanvulling:
http://www.care4luggage.com/
Soetens fietsvervoer is niet meer. Je kan nog wel een voucher kopen on-line, maar dan ben je je geld kwijt. Telefoon wordt niet opgenomen, hotels nemen je fiets niet meer aan. :

Er is wel goed nieuws /camino-fietstransport.nl/ kan nu ook vanuit Rome je fiets ophalen
Hierbij geen risico, je betaald bij aflevering
Om niet te hoeven zoeken

https://camino-fietstransport.nl/

Theo Schellekens van Camino net aan de telefoon gehad. Er staat nog niets op de site, maar dat is ook lastig als je onderweg in de auto zit.
Maar gewoon contact opnemen als je naar Rome fietst.
Inleverpunt in Rome blijft de camping Flaminio Village.
FietsendSchaap schreef:
za 10 jul, 2021 14:06
Soetens fietsvervoer is niet meer. Je kan nog wel een voucher kopen on-line, maar dan ben je je geld kwijt. Telefoon wordt niet opgenomen, hotels nemen je fiets niet meer aan. :

Er is wel goed nieuws /camino-fietstransport.nl/ kan nu ook vanuit Rome je fiets ophalen
Hierbij geen risico, je betaald bij aflevering
Dat Soetens fietsvervoer niet meer is klinkt nogal stellig. Kan dit bericht onderbouwd worden?
jammer voor velen, niet voor mij, ik had al geen vertrouwen meer in die man.
harriewbd schreef:
za 10 jul, 2021 17:18
Dat Soetens fietsvervoer niet meer is klinkt nogal stellig. Kan dit bericht onderbouwd worden?
Ga het zelf uitproberen. Koop bij Soetens een voucher. Kan alleen van Rome terug naar Nederland. Fiets naar Rome, en meld Soetens dat je fiets in Rome staat.
Ik heb begrepen dat er fietsen staan in Rome, die niet opgehaald zijn door Soetens.
Veel plezier met je reis naar Rome. Succes met het terughalen van je fiets.

Wellicht kan ja daarna contact opnemen met Camino-fietstransport.
gedenkwaardig moment, mijn fietsen stonden al 2 maanden in lourdes en werd gebeld door camino……. ( 2 jaar geleden )
Dat is het laatste wat ik er over zeg.
eindgebruiker schreef:
ma 31 mei, 2021 12:57

Als sjefke een gerucht het forum opslingert dat Soetens Fietsvervoer failliet zou zijn, zou het hem sieren als hij daarvoor een bron levert.
Het bericht stond, ca 2 jaar geleden, hier op het forum. Een datum heb ik niet genoteerd.
sjefke schreef:
za 10 jul, 2021 23:25
eindgebruiker schreef:
ma 31 mei, 2021 12:57

Als sjefke een gerucht het forum opslingert dat Soetens Fietsvervoer failliet zou zijn, zou het hem sieren als hij daarvoor een bron levert.
Het bericht stond, ca 2 jaar geleden, hier op het forum. Een datum heb ik niet genoteerd.
Ik vind dit wel van een stuitende luiheid.
Even zoekend vind ik alleen berichten over problemen met Soetens.
Niet over een faillissement.
Graag plaats en wanneer.
Gelukkig ben jij niet mijn baas! Foei, foei!
sjefke schreef:Gelukkig ben jij niet mijn baas! Foei, foei!
Ja, dat is ook een manier om je er van af te maken.
Nu reageer je wel snel. Maar het kost je dus wel moeite om eerder te reageren op een vraag van Eindgebruiker??
Om het gerucht te ontkrachten:

https://www.transfirm.nl/nl/organisatie ... tum-advies

Het bedrijf bestaat nog maar de eigenaar lijkt zich meer op het advies gestort te hebben.
daulagari schreef:
zo 11 jul, 2021 19:55
Om het gerucht te ontkrachten:

https://www.transfirm.nl/nl/organisatie ... tum-advies

Het bedrijf bestaat nog maar de eigenaar lijkt zich meer op het advies gestort te hebben.
Wie vraagt daar advies over de juiste toedracht om aan alle speculaties hier op dit forum een einde te maken?
Bert,
waarom nog speculeren over speculaties.
Er is, zoals ik eerder meldde, een prima oplossing.

https://camino-fietstransport.nl

Intussen staat op de site dat ze ook op italië rijden.

Doe er jer voordeel mee.