Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets en trein naar de Vélodyssée: Morlaix-Hendaye - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Fiets en trein naar de Vélodyssée: Morlaix-Hendaye

Bridgestone SM schreef:
do 05 mar, 2020 12:11
PS Ik keek ook nog even naar de tarifering en die is om gallisch van te worden (mijn hekel aan variabele tarieven wordt weer gestaafd).
Van Amiens naar Rouen is € 7,--, van Rouen naar Yvetot is € 5,-- en van Amiens naar Yvetot is € 27,10 .... wie snapt zoiets?
Mijn prettige camping is nog een uurtje helling af van Yvetot, vandaar dat ik keek.[/size]
Niet in alle treinen van Amiens naar Rouen wordt een ticket van 7 euro aangeboden. Ik zie dat de trein die om 19:30 uit Amiens vertrekt, € 21,40 kost. Klik je dat tarief aan, dan staat er 'tarif normal'. Klik je het goedkope tarief van de andere treinen aan, dan staat er 'mini tempo'. Hier is iets te lezen over dit mini tempo tarief. Zo te zien gaat het om een beperkt aantal tickets dat alleen online is te boeken.
Pfoe, wat mij betreft allemaal mijl op 7. Ik neem het vliegtuig naar Bordeaux en dan de route naar het noorden. De terugweg zien we nog wel, misschien komen deze tips toch nog van pas.