Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Betaling airasia. - Forum Wereldfietser

Betaling airasia.

Ik heb een vraagje,
Heeft er iemand van jullie wel eens een vlucht bij Airasia geboekt.
Bij mij wil de betaling niet lukken!!
Gerry michels schreef:
za 14 dec, 2019 13:59
Ik heb een vraagje,
Heeft er iemand van jullie wel eens een vlucht bij Airasia geboekt.
Bij mij wil de betaling niet lukken!!
Ik heb wel eens een vlucht bij Airasia geboekt. Betalen kon toen volgens mij niet met Ideal dus heb ik het met creditcard betaald. Wat lukt bij jou precies dan niet?
Nee, maar wat me sinds de laatste windows 10 update opvalt is dat ik soms mijn VPN even uit moet zetten wil ik updates binnen krijgen, misschien is dat bij jou ook zoiets.

PS als betalen niet lukt kun je altijd nog op de fiets stappen en het geld ergens anders aan uitgeven. :wink:
Als ik de signeercode ingeef met de betaling met mijn creditcard geeft hij error aan.
Ik heb al contact mijn bank gehad, die zien geen onregelmatigheden.
Ik heb het gedaan bij een reisbureau in de stad Trang in de lobby van mijn hotel.. Agent voor diverse luchtvaartmaatschappijen. Het aardige en behulpzame meisje zocht voor mij een geschikte vlucht uit bij diverse airlines en regelde even telefonisch alles voor mijn fiets. Gewoon zonder problemen met mijn credit card betaald.
Wilde de ticket op voorhand in Nederland boeken.
En wat antwoordt men bij Airasia als je hen hierover een vraag stelt?
Helaas al meerdere malen geprobeerd via chat maar ze begrijpen het probleem niet.
Diverse keren, zonder problemen, met mijn creditcard betaald en geboekt in Thailand en Vietnam.
Mag ik vragen welke bank?
Ik heb vorig jaar nog zonder probleem een vlucht met AirAsia geboekt vanuit Nederland, Betaald met Visa. Creditcard-betalingen lopen in het algemeen soms wel eens vast op de voorletters van de kaarthouder, wel of niet met puntjes ertussen, dus PTH of P.T.H. Een van beide lukt dan niet.
Al een andere computer/telefoon/tablet geprobeerd om het mee te boeken?
Allemaal bedankt voor de hulp.
Maar ik denk dat het aan de combi; Rabobank, MasterCard en AirAsia ligt 😢
Gerry michels schreef:
za 14 dec, 2019 20:49
Mag ik vragen welke bank?
Dit was met een kaart van de ING Bank.
Probeer het eens met een andere browser.
Of desnoods iemand in de kennissenkring vragen om te boeken. En daarna als dank Aziatisch uit eten (-: