Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Vliegveld Weeze in problemen - Pagina 4 - Forum Wereldfietser

Vliegveld Weeze in problemen

Martin E. van Doornik schreef:
wo 20 nov, 2019 14:26



Als jouw CV-ketel kapot gaat, laat je toch ook een monteur komen?
Bij voorkeur uit Hamburg :D :D :D :D :D
bert sitters schreef:
wo 20 nov, 2019 17:18
Martin E. van Doornik schreef:
wo 20 nov, 2019 14:26
Als jouw CV-ketel kapot gaat, laat je toch ook een monteur komen?
Bij voorkeur uit Hamburg :D :D :D :D :D
Precies. Reizen is te goedkoop. Een trein alleen lost dat niet op. Een trein erbij maakt het erger.

Ik ben soms ook geen heilig boontje. Ik heb eens een klusvakman uit Oss (130 km enkel) ingehuurd omdat de lui hier allemaal dollartekens in hun ogen hadden door de oververhitte markt.
bert sitters schreef:
wo 20 nov, 2019 17:18
Martin E. van Doornik schreef:
wo 20 nov, 2019 14:26



Als jouw CV-ketel kapot gaat, laat je toch ook een monteur komen?
Bij voorkeur uit Hamburg :D :D :D :D :D
En liefst per elektrisch aangedreven vliegtuig :evil:
Polling schreef:
wo 20 nov, 2019 14:58
Als je klanten internationaal zitten, is het veel handiger om op locaties kleinere vestigingen te hebben ipv personeel de wereld over te laten vliegen....
Die was er ook maar niet beschikbaar. Ik weet niet eens hoe dat bedrijf waar mijn neef werkt heet maar is wel gevestigd in Hilversum.
Zelfs binnen NL vind ik het al raar vinden, bijv. CV servicemonteurs die buiten de eigen regio worden ingezet. Een bedrijf uit Friesland dat in Brabant service verleent, en vv... dat moet toch beter kunnen?
Polling schreef:
wo 20 nov, 2019 20:38
Zelfs binnen NL vind ik het al raar vinden, bijv. CV servicemonteurs die buiten de eigen regio worden ingezet. Een bedrijf uit Friesland dat in Brabant service verleent, en vv... dat moet toch beter kunnen?
Raar wat je raar vind.
Paar dagen terug stopt busje voor mijn deur met Pools kenteken. Stappen 2 mannen uit die komen glasvezelkabel naar mijn woning aanleggen. KPN doet dit allang niet meer zelf. Besteed dit uit aan onderaannemers die op hun beurt weer anderen het werk laten uitvoeren.
Je ziet dit terug in nodeloos langs elkaar heen communiceren. En niemand lijkt de regie te hebben.

Knap staaltje bureaucratie. Of eigenlijk mismanagement?
De Poolse werknemers "druipen" af omdat de kabelleggers de kabel niet door de voortuin van mijn benedenbuurman naar de gevel hebben doorgetrokken. Men belooft dit recht te zetten en mij terug te bellen. Maar dat terugbellen gaat niet gebeuren. Die mededeling heb ik al vaker te horen gekregen. Tot nu toe moest ik er altijd weer zelf achteraan bellen. Verder hadden die Poolse medewerkers ook niet veel kunnen doen want het aansluitkastje dat zij nodig hadden kreeg ik een paar dagen na hun komst met de post toegestuurd.

Niet verwonderlijk dat KPN marktaandeel kwijt raakt op de eigen thuismarkt.
Vanuit de hoge stelling (omloop) van mijn molen in Kolham zie ik een T-kruispunt liggen. Daar zie ik zeer regelmatig auto's met RO op kentekenplaten voorbij rijden. Wat doen ze hier? Ze hebben wel allemaal dezelfde kleur en zelfde merk en model.
Martin E. van Doornik schreef:
do 21 nov, 2019 10:13
Vanuit de hoge stelling (omloop) van mijn molen in Kolham zie ik een T-kruispunt liggen. Daar zie ik zeer regelmatig auto's met RO op kentekenplaten voorbij rijden. Wat doen ze hier? Ze hebben wel allemaal dezelfde kleur en zelfde merk en model.
Ze zijn niet geland op Weeze. Daar ging dit draadje toch ook weer over.
bert sitters schreef:
do 21 nov, 2019 10:18
Martin E. van Doornik schreef:
do 21 nov, 2019 10:13
Vanuit de hoge stelling (omloop) van mijn molen in Kolham zie ik een T-kruispunt liggen. Daar zie ik zeer regelmatig auto's met RO op kentekenplaten voorbij rijden. Wat doen ze hier? Ze hebben wel allemaal dezelfde kleur en zelfde merk en model.
Ze zijn niet geland op Weeze. Daar ging dit draadje toch ook weer over.
klopt