Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ervaring fiets terug meenemen uit El Calafate - Forum Wereldfietser

Ervaring fiets terug meenemen uit El Calafate

Ik wil in januari van Puerto Montt naar El Calafate fietsen en van daaruit terugvliegen naar Amsterdam. De fiets heen meenemen is geen probleem maar als ik in El Calafate ben, heb ik geen doos. Heeft iemand ervaring met het op de kop tikken van een doos of met het zelf maken van iets met karton restanten? Fred Timmermans
Fredtms schreef:
wo 09 okt, 2019 16:06
Ik wil in januari van Puerto Montt naar El Calafate fietsen en van daaruit terugvliegen naar Amsterdam. De fiets heen meenemen is geen probleem maar als ik in El Calafate ben, heb ik geen doos. Heeft iemand ervaring met het op de kop tikken van een doos of met het zelf maken van iets met karton restanten? Fred Timmermans
Met wie vlieg je? Eist deze maatschappij een doos? Ik gebruik altijd een hoes die ik vul met beschermend materiaal. De hoes vouw ik op tot een dun pakketje. Het materiaal voor in de hoes scharrel ik ter plekke op.
Meestal is een hoes voldoende. Deze stuur ik met verpakkingsmateriaal naar een hotel of camping waar ik de laatste nacht verblijf, omdat ik geen zin heb een hoes mee te sjouwen en ook geen tijd wil besteden aan het verzamelen van verpakkingsmateriaal op mijn laatste vakantiedag.