Additionally, paste this code immediately after the opening tag: KLM - fiets online boeken - Forum Wereldfietser

KLM - fiets online boeken

Ik heb nu - vanuit Noorwegen - geen zin om het uit te zoeken. Bij mijn vertrek beweerden ze ten stelligste dat op de website staat dat je je fiets niet on line als extra stuks bagage mag boeken. Ik had dus al 40 euro betaald, maar moest alsnog 55 euro voor mijn fiets betalen.

Gerd

N.B.: Bert S., Misschien kan je vriendje bij de KLM regelen dan ik de teveel betaalde 40 euro terugkrijg.
GerdC schreef:Ik heb nu - vanuit Noorwegen - geen zin om het uit te zoeken. Bij mijn vertrek beweerden ze ten stelligste dat op de website staat dat je je fiets niet on line als extra stuks bagage mag boeken. Ik had dus al 40 euro betaald, maar moest alsnog 55 euro voor mijn fiets betalen.

Gerd

N.B.: Bert S., Misschien kan je vriendje bij de KLM regelen dan ik de teveel betaalde 40 euro terugkrijg.
Beste Gerd,

Ik heb geen vriendjes bij de KLM. Als ik het goed begrijp had je al 40 Euro voor je fiets betaald en toen moest je bij inchecken nog eens 55 Euro betalen. Mijn ervaring bij welke airline dan ook: laat alles goed vastleggen. Neem altijd contact met het callcenter. Zorg dat je een verkaring hebt dat je fiets meegaat en dat je daar voor betaald hebt, waarmee je kunt wapperen naar de incheckdames.

Groetjes uit Polen,

Bert
Ik ben afgelopen juni met KLM naar Sandefjord gevlogen en in juli weer terug. Beide keren bij het electronisch inchecken een dag van te voren ook voor 44 euro een extra "koffer" betaald voor mijn fiets (aan de balie kost dit 55 euro). In beide gevallen geen boe of bah van de baliemedewerker bij de bagage, alleen de vraag wat de fiets ongeveer woog.

De fiets heb ik beide keren in zo'n joekel van een KLM fietsdoos verpakt (had in Sandefjord opslag geregeld), hield niet over om dat in het bagageruim van een Fokker 70 te schuiven zag ik ;-)