Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Care4Luggage ervaringen - Forum Wereldfietser

Care4Luggage ervaringen

Heeft iemand ervaring met Care4Luggage voor vervoer van fiets vanuit Valencia naar Nederland. De fiets meenemen in het vliegtuig is me te risicovol. De website van Care4Luggage is wat mager qua informatie en ze reageren vrij traag op vragen via whatsapp.

Bij voorbaat dank.
Zo groot is het risico ook weer niet hoor.
Wij hebben tientallen keren met de fiets in het vliegtuig gereisd en vrijwel nooit problemen gehad.
Wij gebruikten meestal een fietshoes
Het vervelendste is nog het “gedoe” met het incheck personeel
Geen ervaring met de transporter die jij noemt

Dirk
Dat was de vraag niet. Op zoek naar ervaringen met Care4Luggage
Prima ervaring met care4luggage.

De terugweg van Valencia naar Nederland.......
Afgelopen jaar de fietsen vrijdagsavonds zelf in Valencia ingeladen.
De zaterdag met het vliegtuig terug naar Nederland.
'S maandags om 9.00h zelf de fietsen thuis weer uitgeladen.
Deze tijden zijn denk ik extreem, maar de fietse werden puik ingeladen, met dekens tegen beschadiging vastgezet en de tassen met haken netjes opgehangen

Kortom alles ging probleemloos.
Matt schreef:
di 31 jan, 2023 23:11
Prima ervaring met care4luggage.

De terugweg van Valencia naar Nederland.......
Afgelopen jaar de fietsen vrijdagsavonds zelf in Valencia ingeladen.
De zaterdag met het vliegtuig terug naar Nederland.
'S maandags om 9.00h zelf de fietsen thuis weer uitgeladen.
Deze tijden zijn denk ik extreem, maar de fietse werden puik ingeladen, met dekens tegen beschadiging vastgezet en de tassen met haken netjes opgehangen

Kortom alles ging probleemloos.
Wat waren de kosten?
PBos schreef:
za 07 jan, 2023 16:37
Heeft iemand ervaring met Care4Luggage voor vervoer van fiets vanuit Valencia naar Nederland. De fiets meenemen in het vliegtuig is me te risicovol. De website van Care4Luggage is wat mager qua informatie en ze reageren vrij traag op vragen via whatsapp.

Bij voorbaat dank.
Care4Luggage is aanwezig op de Fiets en Wandelbeurs op 24 -26 februari in Utrecht. Wellicht verstrekken ze daar wat meer informatie en kunnen ze een offerte geven met de prijs voor vervoer vanuit València. Zie de deelnemerslijst: https://www.fietsenwandelbeurs.nl/deelnemerslijst/
Je stelt dat je de fiets meenemen in het vliegtuig te risicovol vindt. Bij Transavia zijn zeer weinig incidenten bekend.
Bedankt voor je reactie. Met risicovol bedoel ik het kunnen meenemen van de fiets terug naar Nederland. Vaak wordt de fiets alleen in een hoes verpakt niet geaccepteerd door de bagage afhandelaar op het betreffende vliegveld. Ik heb ook goede ervaringen met Transavia maar die zijn hier geen partij in.

Ik heb inmiddels ook contact gehad met Care5Luggage en zal ze zeker spreken op de fietsbeurs ;-)
Care6Luggage vond ik dan weer minder... :wink: