Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Funny bike pictures - Forum Wereldfietser

Funny bike pictures

199 berichten
Een topic voor grappige fietsfotos.

Afbeelding
koekeloe schreef: De Koek is op. Nu maar een stukje fietsen.
Beetje lastig op deze manier. :)

hoe noem je nu zo een ding? Een bromfiets, stoomfiets, Stoomsolex, Fluitfiets of gewoon fiets?
Een fietstrailer is aangeraden voor een voorraad kolen bij de hand te hebben.
Zie de link:

http://www.users.globalnet.co.uk/~pattl ... rc0373.htm

cabonga schreef:hoe noem je nu zo een ding? Een bromfiets, stoomfiets, Stoomsolex, Fluitfiets of gewoon fiets?
Een fietstrailer is aangeraden voor een voorraad kolen bij de hand te hebben.
Zie de link: http://www.users.globalnet.co.uk/~pattl ... rc0373.htm
Hier een plaatje van de steam bicycle
Afbeelding
koekeloe schreef:Een topic voor grappige fietsfotos.
Nou hoop ik maar dat ik het goed heb begrepen. Het gaat dus niet om grappige fietsen en foto's daarvan, maar om fietsen en grappige foto's van die fietsen. :roll:

Afbeelding
Deze foto heb ik ooit van het web geplukt - hij is dus niet van mij - en ik vind hem prachtig. Het zou een scene kunnen zijn uit de verfilming van 1984 (moet eigenlijk 1948 zijn), het boek van George Orwell (heet eigenlijk Eric Arthur Blair).
Vooral de lege blik van de man met regenjas vooraan valt op. Hij heeft zijn aktentas op dezelfde manier om de bovenbuis van zijn fiets bevestigd als mijn vader vroeger deed. Er valt heel veel over deze foto te zeggen. Misschien moet iedereen maar zijn eigen dingen erin ontdekken. :wink:
Rachel schreef:
koekeloe schreef:Een topic voor grappige fietsfotos.
Nou hoop ik maar dat ik het goed heb begrepen. Het gaat dus niet om grappige fietsen en foto's daarvan, maar om fietsen en grappige foto's van die fietsen. :roll:

Afbeelding
Deze foto heb ik ooit van het web geplukt - hij is dus niet van mij - en ik vind hem prachtig. Het zou een scene kunnen zijn uit de verfilming van 1984 (moet eigenlijk 1948 zijn), het boek van George Orwell (heet eigenlijk Eric Arthur Blair).
Vooral de lege blik van de man met regenjas vooraan valt op. Hij heeft zijn aktentas op dezelfde manier om de bovenbuis van zijn fiets bevestigd als mijn vader vroeger deed. Er valt heel veel over deze foto te zeggen. Misschien moet iedereen maar zijn eigen dingen erin ontdekken. :wink:
Is dat de roltrap van de Maastunnel in Rotjeknorrr?
bert sitters schreef:Is dat de roltrap van de Maastunnel in Rotjeknorrr?
Ja, maar voor raadjeplaatje moet je naar een ander draadje.. :wink:

Afbeelding

De oplossing om gekoelde drank bij je te hebben ipv een lauwe bidon :lol:

Afbeelding

Hier kun je wel een funny bike mee krijgen..................of is het niet zo funny als je dit tegenkomt en het niet in de gaten hebt. :cry:

Afbeelding 8)

Eerder kunstzinnig dan "funny"

Afbeelding

Eerder "funny" dan kunstzinnig.

Afbeelding

Afbeelding

Koga Aeroblade Alleen de prijs was allerminst funny :shock:

Afbeelding

De Mielemotorfiets :wink:

Chopperbike :wink:

Afbeelding

Bob&Marguérite schreef:Afbeelding

Hier kun je wel een funny bike mee krijgen..................of is het niet zo funny als je dit tegenkomt en het niet in de gaten hebt. :cry:
De vraag is wie heeft hier zitten suffen, de stratenmaker, de tekenaar, of de ambtenaar op kantoor, of allemaal?

Haike schreef:
Bob&Marguérite schreef:Afbeelding

Hier kun je wel een funny bike mee krijgen..................of is het niet zo funny als je dit tegenkomt en het niet in de gaten hebt. :cry:
De vraag is wie heeft hier zitten suffen, de stratenmaker, de tekenaar, of de ambtenaar op kantoor, of allemaal?
Het is in ieder geval een belgisch fietspad... :wink:

of dit nu ook sneller gaat...

Afbeelding

Leuk draadje :D

Niet altijd komisch maar welk bijzonder om te zien hoe inventief ze in Nepal met fietsen zijn:

De schoolbus:
Afbeelding
De melkwagen:
Afbeelding
En scharenslijper:
Afbeelding

Whisky

Zelfgebouwde boodschapfiets :wink:

Afbeelding