Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zijn wereldfietsers solisten of rijden ze met meerderen - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Zijn wereldfietsers solisten of rijden ze met meerderen

stoot2 (dev; stoten)
1 (informeel) knappe vrouw met grote borsten

Hahahaha!! Uit de van Dale??

fietsjunks schreef:Hahahaha!! Uit de van Dale??
Ja, uit de Dikke... 8)

Demy schreef:
Michael W schreef:
Michael W schreef: Heerlijk, oppad wanneer de hele camping nog slaapt :wink:
En je hebt ook geen last van dat gehoest, gekuch, geproest en andere vreselijke geluiden in de was/toiletruimtes. :wink:

En verders mag van mij vrouwonvriendelijk geklets gemodereerd worden.
Een mooie vrouw "stoot" noemen. Is dat nu vrouwonvriendelijk of juist een compliment?

Zelf fiets of reis ik het liefst alleen om stoten te ontmoeten.
Wie zegt dat Martin een vrouw bedoelde? En jij? ;-)

DriesBa schreef:
Demy schreef:
Michael W schreef: En je hebt ook geen last van dat gehoest, gekuch, geproest en andere vreselijke geluiden in de was/toiletruimtes. :wink:

En verders mag van mij vrouwonvriendelijk geklets gemodereerd worden.
Een mooie vrouw "stoot" noemen. Is dat nu vrouwonvriendelijk of juist een compliment?

Zelf fiets of reis ik het liefst alleen om stoten te ontmoeten.
Wie zegt dat Martin een vrouw bedoelde? En jij? ;-)
Kijk nou eens naar de quote van Franke bovenaan met de uitleg van "stoot" in de Dikke.
En nee, zelf doe ik niet aan aanduwen of aangeduwd worden :wink:

Demy schreef:[
Wie zegt dat Martin een vrouw bedoelde? En jij? ;-)
Kijk nou eens naar de quote van Franke bovenaan met de uitleg van "stoot" in de Dikke.
En nee, zelf doe ik niet aan aanduwen of aangeduwd worden :wink:[/quote]

Ik wist niet dat je boos werd. :o
Volgens mij was de aanleiding tot stoten, het bericht van Martin en de reactie daarop van Marjan. Ik reagerde op deze eerste 2 berichten en niet op alles wat daarna gezegd werd. :wink:

Excuses wereldfietsers, ik had niet gedacht dat het woord stoot (betekent volgens mij hetzelfde als een lekker stuk) zoveel ophef heeft veroorzaakt :oops: . We praten er niet meer over.

Nu maar weer even on topic:

Ik was volledig solistisch fietser tot ik met het fenomeen WF kennismaakte.
Dit is voor mij de ideale mix. Af en toe een ( lang) weekend met een groep WF-ers op stap, heel gezellig, heel leuk, maar daarna toch ook graag weer alleen.
Zo ben ik van 6 mei tot afgelopen donderdag kriskras door Nederland gefietst, Veluwe, gebied Gouda, noord Limburg, en alles wat er maar tussenligt. Met 2x een verblijfje in het Gooi om andere WF-er te ontmoeten. Terug zelfs nog een stukje door Duitsland.
Eindstand van dit tochtje : bijna 1800 km. En dat uiteraard met de voor velen van jullie bekende maximale bepakking. Ik heb zelfs weer een paar handigheden erbij gekocht en daardoor het gewicht nog iets opgevijzeld :oops:

Hoe dan ook , ik heb lekker gefietst :!:

:wink: een kopstoot is weer heel wat anders :D

Groet

Jans

1800km? Chapeau. Ik zou willen dat ik nog jong genoeg was en veel vrije tijd had, dan werd ik een behoorlijke concurrent voor afstandvreters op de fiets.

DriesBa schreef:1800km? Chapeau. Ik zou willen dat ik nog jong genoeg was en veel vrije tijd had, dan werd ik een behoorlijke concurrent voor afstandvreters op de fiets.
Dries, laat me je dan uit de droom helpen, deze jonge jonge is NU 63. Ik ben van 28-05-1945.

Ik hou van kilometervreten, geeft mij een rustgevende kick.

Dagafstanden dus tussen de 80 en 150 km. Net hoeveel ik er zin in heb.

Groet

Jans

Jans gefeliciteerd!!!!! :D
Ik ben zowat even oud (18-04 1945)
Vanmiddag vlieg ik naar Balaton om vandaar met wat omhalen de Limesroute 3 te fietsen. In totaal ruim 1700 km in 18 dagen. (ik wil ook nog wat zien onderweg)
Samen met mijn partner van 62!
Dries zo zie je, je bent nooit te oud om te fietsen :wink:

8) Gefeliciteerd met je verjaardag Jans! 8)

Een dag later jarig dan Douwe. Dat wordt een feestje dus dit weekend. :wink:

Blanche

Dank je Jordan, dank je Blanche.

Wie bakt de taaten ? :lol:
Ik heb nog nooit een oventje meegehad op de fiets, snoer was altijd te kort.

Dus zelf bakken zal lastig worden.

Tot zaterdag

Goet

Jans

Jans Kinds schreef: Ik heb nog nooit een oventje meegehad op de fiets, snoer was altijd te kort.
Dus zelf bakken zal lastig worden.
Jans
Is dit misschien iets? 8)
Afbeelding

Waltraud en Andreas bakken er de lekkerste dingen mee onderweg op de fiets :)
http://www.mountainbike-expedition-team.de

Whisky

Ziet er idd zeer indrukwekkend uit.
Kan helaas niet vinden wat het precies weegt.
Wordt gesproken over some extra weight :?:

Wordt geloof ik tijd voor een tandem-asserfiets ( 1 voorwiel 2 achterwielen) om het laadgewicht aanzienlijk te verruimen. Helaas wordt dan zelfs een viaduct een soort Mont Blanc.

Groet

jans

Jans Kinds schreef:
DriesBa schreef:1800km? Chapeau. Ik zou willen dat ik nog jong genoeg was en veel vrije tijd had, dan werd ik een behoorlijke concurrent voor afstandvreters op de fiets.
Dries, laat me je dan uit de droom helpen, deze jonge jonge is NU 63. Ik ben van 28-05-1945.

Ik hou van kilometervreten, geeft mij een rustgevende kick.

Dagafstanden dus tussen de 80 en 150 km. Net hoeveel ik er zin in heb.

Groet

Jans
Jans, I'm so sorry! Je bent een kleine 5 jaar ouder dan ik ben. Ik ben nog maar een broekie vergeleken met zoveel ouderdom. Maar ik heb dan kennelijk ook minder ervaring op wereldfietsgebied. Hopelijk kan ik dat voor m'n 120 jaar nog inhalen, want ik hoop zo oud te worden en dan nog op een fiets gesignaleerd te worden. :wink:

Overigens van harte gefeleciteerd nog. :D .

Hier een kleine greep van ontmoetingen met leuke meiden op jeugdherbergen. Zeg maar in de jaren '70 en '80.
www.mijnalbum.nl/Album=XWBRA6AN en klik erop voor een vergroting.

Begin linksboven, met de klok mee: Uit welk land zij kwamen / plaats van ontmoeting (JH is afkorting van jeugdherberg):
Ierland / JH Dover, Eng.
Amerika / JH Vianden, Lux.
Frankrijk / JH Worms, Dld.
Duitsland / JH Kristiansand, Noorw.
Tsjechoslowakije / JH Svitavy, ČS.
Rhodesië / JH Genève, Zwits.
Noorwegen / JH Fåborg, Den.

Het is al zo lang geleden nu. Ze zullen inmiddels wel al oma's zijn geworden. In 1985 ben ik getrouwd en ben nog steeds erg gelukkig. Als ik m'n leven zou overdoen, graag met mijn dezelfde vrouw. Met de Amerikaanse heb ik nog steeds heel af en toe contact per e-mail.

Die stoten... eh pardon... dames uit de jaren '70, dat geeft toch wel een hip retrogevoel. Leuk hoor.

Martin E. van Doornik schreef:Hier een kleine greep van ontmoetingen met leuke meiden op jeugdherbergen. Zeg maar in de jaren '70 en '80.
www.mijnalbum.nl/Album=XWBRA6AN en klik erop voor een vergroting.

Begin linksboven, met de klok mee: Uit welk land zij kwamen / plaats van ontmoeting (JH is afkorting van jeugdherberg):
Ierland / JH Dover, Eng.
Amerika / JH Vianden, Lux.
Frankrijk / JH Worms, Dld.
Tsjechoslowakije / JH Svitavy, ČS.
Rhodesië / JH Genève, Zwits.
Noorwegen / JH Fåborg, Den.

Het is al zo lang geleden nu. Ze zullen inmiddels wel al oma's zijn geworden. In 1985 ben ik getrouwd en ben nog steeds erg gelukkig. Als ik m'n leven zou overdoen, graag met mijn dezelfde vrouw. Met de Amerikaanse heb ik nog steeds heel af en toe contact per e-mail.
Weet je zeker dat die ene foto niet van Brigitte Bardot of Sophia Loren is? :wink: