Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 836 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33583 berichten
De roem van je eigen beurt duurt soms kort. Het waren 23 fantastische minuten zullen we maar zeggen. :-)
Op naar de volgende!
Helaas voor Marjan leverde googlen op "voetbrug molen" al vrij snel het juiste antwoord op. Het is zo te zien in elk geval wel een mooie plek: heerlijk aan die picknicktafel in de voorjaarszon wegdromen...

Hieronder een nieuwe raadplaat, die het hopelijk langer uithoudt dan 23 minuten (al weet je het in dit gezelschap nooit zeker).

mais.JPG
willem.m schreef:
di 02 mar, 2021 19:45
Helaas voor Marjan leverde googlen op "voetbrug molen" al vrij snel het juiste antwoord op. Het is zo te zien in elk geval wel een mooie plek: heerlijk aan die picknicktafel in de voorjaarszon wegdromen...

Hieronder een nieuwe raadplaat, die het hopelijk langer uithoudt dan 23 minuten (al weet je het in dit gezelschap nooit zeker).


mais.JPG
Rechts zie ik een spoorlijn zonder bovenleiding: Apeldoorn-Dieren?
.
Klopt!
Nog even, en ook deze onbewaakte spoorovergang zal gesloten zijn. httpss://www.gorssel.nl/nieuws/24018-eind-2021-g ... angen-meer Wel jammer, want deze ligt op een gunstige locatie voor fietsers in deze mooie, bosrijke omgeving. Maar dichtbij komen een beveiligde overgang en een tunnel.
Volgende, is geen streetview van, wel op mapillary en op de satellietfoto is het patroon goed te zien
straat.jpg
Ik kon niet verder dan de streetviewauto kijken, die blauwe bolletjes kon ik niet openen.
Jouw beurt weer.
Te laat....
Capture2.JPG
Jullie zijn zo snel in Lunteren.
Met de aanwijzing van Veluwe naar Vallei was het een kwestie van een beekje volgen tot aan een plaats groot genoeg voor een winkelgebied(je). Maar ik had wel geluk.

Nieuwe opgave:

Capture.JPG
willem.m schreef:
di 02 mar, 2021 23:25
Met de aanwijzing van Veluwe naar Vallei was het een kwestie van een beekje volgen tot aan een plaats groot genoeg voor een winkelgebied(je). Maar ik had wel geluk.

Nieuwe opgave:


Capture.JPG
Links Gorinchem, vanaf de Groenendijk bij Woudrichem over de Boven-Merwede gezien met rechts molen De Hoop en links molen Nooit Volmaakt? Uiterst links is de Dalempoort nog zichtbaar. Op het water vaart het pontje tussen Gorinchem en Woudrichem.
De streetview toont nog een laat-zomers tafereel met nogal dichte begroeiingen.
👍
willem.m schreef:
wo 03 mar, 2021 07:30
👍
Met deze thumb up geef je toch goedkeuring dat ik de volgende raadselfoto mag plaatsen?

DSCF9408.jpg
Leon schreef:
wo 03 mar, 2021 10:10
Hier denk ik: https://www.google.com/maps/@50.7660284 ... 384!8i8192
Nou val ik van m'n kantoorstoel af, met zo weinig aanwijzingen heb je het toch goed! Zelfs het ovale schildje en het bruine bordje heb ik geblurd. De foto maakte ik op 2 april 2017. Zoveel wielrenners in het prachtige Zuid-Limburg. De volgende is voor jou.
Ik zag al meteen een boel couleur locale, o.a. in de vorm van de vuurstenen verharding op het pad rechts, het voetpad langs de weg achter een bomenrij, wielrenners, en dacht al aan de Epenerbaan. Het MTB-bordje bevestigde dat het in Nederland was. Vervolgens weet ik dat het aantal hellingen met bordjes van 12% in Nederland zo'n beetje beperkt is tot 2. Eén is de Cauberg, maar die zier er anders uit. Dus is het de Epenerbaan. De plek was zo gevonden.

Volgende. Waar sta ik nu weer? (De tekst in beeld is wat aangepast ;-) )

Afbeelding
Gokje.
Capture.JPG
Het idee is goed. De lokatie niet.
Hier dan?
https://www.google.nl/maps/@51.2220829, ... a=!3m1!1e3
Met de toren in Roermond op de achtergrond?