Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 504 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33601 berichten
Leon schreef:
ma 21 okt, 2019 16:23
Zucht....
Volgende keer plaats ik een foto van een blinde muur of zo. Of misschien beter een zwart vlak...
Niet helemaal, maar het lijkt er wel op :wink:
De nieuwste plaat heeft wel een relatie met fietsen? want dit lijkt me een schouwburg of stadhuis uit eind jaren 60 waar ik verder geen idee van heb.
Ik geef toe dat ik die dag te voet was. Het is begin jaren 80 gebouwd.
Achter het glas is vaag een logo te onderscheiden (tussen auto en dame), verder is de weerspiegeling in de autoruit interessant en ook dat het stuur rechts zit.

Ga er vanavond wel mee verder indien het niet eerder is geraden. :)
Hoeveel spuuglelijke winkelcentra met parkeergarages in Rotterdamse stijl kan je vinden? :roll:
Aan de stickers op de linkerkant van de voorruit te zien: somewhere in Engeland.
Ik kom er niet uit. :(
Lijkt mij de entree van een hotel in Engeland; als dat zo is zal het wel London zijn.
Ik heb de foto een eerste aanpassing gegeven.
Leon schreef:
di 22 okt, 2019 13:17

Als het lastig blijkt zal ik gaandeweg delen van het weggepoetste kenteken en tekst op de betonbalk weergeven.
Lijkt op Guernsey.
Afbeelding
Jurr. Ik ken Guernsey niet en dat is al genoeg om te constateren dat dit niet de goede kant op gaat.
CarlW: Dat is ook geen goed antwoord. Zelfs geen beginnetje.
Willem hieronder ook niet...
v
v
Een of andere photo gallery?
Of een automuseum? Waarom staat anders de auto er zo pontificaal op? :?:
"SP" op een nummerbord geeft in het VK aan dat de auto afkomstig is uit het Schotse Dundee, maar of dat helpt? :?
Is dit al wel het volledige kenteken..?
Dit is idd het volledige kenteken. Dat de toen chique auto met dit kenteken juist daar stond was de aanleiding om de foto te maken. Martin gokte de Engelandconnectie goed met het stuur rechts, maar het is niet in GB.
Leon schreef:
wo 23 okt, 2019 09:33
Dit is idd het volledige kenteken. Dat de toen chique auto juist daar stond was de aanleiding om de foto te maken. Martin gokte de Engelandconnectie goed met het stuur rechts, maar het is niet in GB.
Ierland? Dublin? Misschien op de luchthaven?
Nee tovenaar. Btw ik heb de tekst nog geëdit.
OK, dan is het bij een gebouw, niet in GB of Ierland, waarbij het gebouw toch iets met Engeland te maken heeft en ook met de tekst van het nummerbord :?: :?:
Yep.
Het lijkt wel een bsmmetje zo :shock:

Ik volg jullie geploeter met interesse (maar zoek niet mee).
willem.m schreef:
wo 23 okt, 2019 10:12
Het lijkt wel een bsmmetje zo :shock:
Dat gevoel kreeg ik ook :cry: maar het gepuzzel is toch wel weer leuk. Wat anders dan dat Bing direct een oplossing geeft. Maar ik ga vanavond wel weer verder.