Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1218 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33962 berichten
Hier ongeveer?
https://maps.app.goo.gl/rmsj17yVpHyXmZLd6

Was niet lastig: gewoon een stukje muur volgen tot aan een meertje. Wel een mooie plek hoor! 👍 Weer eens wat anders dan een saaie kerk of brug.
Poppink schreef:
di 12 jul, 2022 00:01
Dat zegt de naam van de foto al.
Nu de plek nog.
De plas is de sleutel.
Kaartlezen doet de rest.
Wou ik ook doen, maar het werd bedtijd en nou is Willem.M me nu voor.
Ik heb de Hadrian's Wall in 1986 gezien.
Precies Willem.
Je had ook nog kunnen zoeken op P en een beekje dat de muur kruist.
En ik maar zoeken naar ‘uitkijkpunt Twente’ :evil:
Grandonneur schreef:
di 12 jul, 2022 10:00
En ik maar zoeken naar ‘uitkijkpunt Twente’ :evil:
:lol: :lol:
De nieuwe opgave is voor de snelle zoekers.

N.B.
Ik weet niet 100% zeker of ik deze foto al eerder heb geplaatst. Een variant hiervan (een close-up) is eerder al eens door iemand anders geplaatst.

Capture.JPG
Correct!
Waar sta ik?
Afbeelding
Ik heb honderden foto's van graansilo's in Nederland op het scherm bekeken, maar niet één lijkt op het raad plaatje. Misschien buitenland?
De eerste hit bij ‘veevoeder maas’ is deze https://www.stal-en-akker.nl/artikel/41 ... rs-gereed/

Misschien kom je daar verder mee?
Dat vind ik goed genoeg grandonneur. Jij bent.
Oké dank. Had even geen normaal scherm bij me om streetview te checken. Zo even een plaatje zoeken/maken.
Het volgende plaatje;
D0A994CB-C33D-4BB2-9514-33F8E1D9E84C.jpeg
Denk je dat deze plek zonder verdere aanwijzing te raden is? 🤔 Ik sla een raadplaat over.
Wild guess: Overijssel, in de buurt van Zwolle?
De tovenaar schreef:
di 12 jul, 2022 19:40
Wild guess: Overijssel, in de buurt van Zwolle?
Nee, twee campings later waren we thuis. En dat was met een omweg.
In provincie Groningen of Fryslân? Ik zie in het midden twee gele paaltjes, die op aardgasleidingen duiden.
De hoogspanningsmasten hebben maar twee paar armen, met boven twee en onder vier draden. Dat is niet veel. Dit type masten zie ik van Vierverlaten naar Cammingaburen lopen.
Ik heb het even na moeten kijken; het is provincie Utrecht. Maar veel scheelt het niet.
willem.m schreef:
di 12 jul, 2022 19:26
Denk je dat deze plek zonder verdere aanwijzing te raden is? 🤔
Ik denk het eigenlijk wel ja. Volgens mij als je hier ooit langs reed dan herken je de plek, en ik geloof dat hier best ooit mensen langsreden. Dus die kandidaat moeten we dan vinden.