Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 740 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33860 berichten
De liniebrug bij Nigtevecht?
Nee, daar heb ik dit plaatje niet gemaakt
Herstel.
Fietsbrug A2 Eindhoven.

Ik had het kunnen bedenken: Locatie Eindhoven.
Dat is actueel en helemaal goed
Ik maak het niet al te moeilijk.
Frankrijk. Afgelopen zomer.
Vercors?
Les Gorges de la Nesque?
Knap Willem, col de la Machine.
Ik dacht Frankrijk zo'n beetje te kennen en we kwamen afgelopen zomer voor het eerst in de Vercors.
Wat een mooi fietsgebied.
Mijn vrouw heeft die dag voor het eerst in haar leven een col gefietst, sterker nog, we hebben die dag 5 cols gefietst, zij op de elektrische fiets en ik op de trapfiets.
Ik heb nog nooit in de Vercors gefietst. Afgaande op de mooie plaatjes en de reliefkaart lijkt het mij een ideale fietsbestemming voor de lente of het najaar.

Hieronder een nieuwe raadplaat:

Capture.JPG
Aan de rechterzijde van de foto heb ik een stuk met relevante informatie weggesneden. Dat stuk zal ik laten zien zodra blijkt dat de opgave te lastig is. Maar misschien herkent iemand het nu al, dus ik wacht eerst even af.
willem.m schreef:
di 10 nov, 2020 16:00
Aan de rechterzijde van de foto heb ik een stuk met relevante informatie weggesneden. Dat stuk zal ik laten zien zodra blijkt dat de opgave te lastig is. Maar misschien herkent iemand het nu al, dus ik wacht eerst even af.
Het beeld ziet eruit als een dummy die in auto's tijdens botsproeven zat, vanwege die markeringen op het lijf.... Dacht ik aan TNO of zoiets maar diens gebouwen lijken daar nergens op. Misschien een autofabriek?
Die dummy is slimmer dan wij met zijn allen hier op het forum denk ik (al is dat misschien iets overdreven)
Correct Leon!

Was het toch bingbaar?
Het beeld was wel iets groter dan ik dacht. 8)
Volgende, goed voor een recordtijd? in welk gehucht ben ik nu weer verzeild geraakt? (Met hint. Dat plaatje is ergens van internet, onze eigen poezen houden zichzelf schoon.) De naam van het gehucht, waarvan de naam op het witte bord onder het blauwe staat, is genoeg.
Afbeelding
Leon schreef:
di 10 nov, 2020 18:49
Het beeld was wel iets groter dan ik dacht. 8)
Volgende, goed voor een recordtijd? in welk gehucht ben ik nu weer verzeild geraakt? (Met hint. Dat plaatje is ergens van internet, onze eigen poezen houden zichzelf schoon.) De naam van het gehucht, waarvan de naam op het witte bord onder het blauwe staat, is genoeg.
Aan het blauwe plaatsnaambord (oud model) te zien heeft de gemeente een erg korte naam. De witte huizen links doen wat "zuidelijk" aan. Als je een hint naar katten bedoelt, heb ik het woord kat in de zoekfunctie van Google maps geprobeerd en kom maar op vijf namen uit: Katwijk (N.Br.), Katwijk a/d Zee, Katwijk a/d Rijn, Katham bij Volendam en Katwoude bij Edam. Of moet ik zeep of schuim proberen? Zucht....

N.B. ook onze eigen katten houden zich wel goed schoon, maar er kan ook wat misgaan waardoor die gewassen (tegenstribbelend) moesten worden.... Rossi wilde over een modderige sloot springen, maar die was wat te breed. Hop, meteen onder de warme douche.
23 aug. 2009-c.jpg
Dat is hem, Catsop in Elsloo, gemeente Stein. Ik kom er vaak doorheen en moet elke keer denken aan een kat in het afwaswater. Heb je eerst het woord geraden en ben je toen gaan zoeken of heb je eerst de lokatie gevonden? Jij bent.
Het moest iets met kat zijn, en toen viel mij ineens Catsop in. Ik kende de naam van het gehucht wel, maar ben er nooit geweest.
Volgende:
Fietsers rem af (Large).jpg
Bij Berg en Dal?

Jan