Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 920 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33852 berichten
Leon schreef:
ma 10 mei, 2021 15:45
Zo komen we nooit weg uit het NO van het land... Het wordt tijd dat DaVinci en ik foto's gaan maken in het zuiden van plaatsen die alleen insiders kennen en zo de rest van de zomer aan de beurt blijven. :twisted:
Ik ga nu niks zeggen over Limburg, behalve dat ik tijdens mijn speurzoektocht alleen maar opslagtanks in industriegebieden voorbij heb zien komen in Google maps.... en die hebben we in Twente niet :wink: :D

Ik blijf nog even zoeken...
Bij de Manegeweg in gemeente Venlo?
Daar is het ja, de foto is vanaf het fietspad een stukje verderop.
Beurt aan renel.
Ik zag opslagtanks en berken dus dacht al dat ik in de buurt zat.

Nieuwe, waar staat deze prullenbak?
prullenbak.jpg
Ik kan de plek zo snel niet in de bossen bij Esbeek vinden. Wel kwam ik al enkele fraaie kunstwerken tegen (van Andreas Schotel?): een levensgrote schilder en een baadster. Ik ga slapen.
Edwin* schreef:
di 11 mei, 2021 22:01
Leon schreef:
ma 10 mei, 2021 15:45
Zo komen we nooit weg uit het NO van het land... Het wordt tijd dat DaVinci en ik foto's gaan maken in het zuiden van plaatsen die alleen insiders kennen en zo de rest van de zomer aan de beurt blijven. :twisted:
Ik ga nu niks zeggen over Limburg, behalve dat ik tijdens mijn speurzoektocht alleen maar opslagtanks in industriegebieden voorbij heb zien komen in Google maps.... en die hebben we in Twente niet :wink: :D

Ik blijf nog even zoeken...
Het is mij anders wel goed opgevallen dat er zowat nooit raad plaatjes te zien zijn uit het westen van ons land. De kust met het duinenlandschap, Rotterdam, Den Haag en zo. Een paar foto's uit Haarlem daargelaten. Wonen er dan minder WF'ers langs onze westkust?
Martin E. van Doornik schreef:
wo 12 mei, 2021 09:39
Het is mij anders wel goed opgevallen dat er zowat nooit raad plaatjes te zien zijn uit het westen van ons land. De kust met het duinenlandschap, Rotterdam, Den Haag en zo. Een paar foto's uit Haarlem daargelaten. Wonen er dan minder WF'ers langs onze westkust?
Ik heb foto's geplaatst in de buurt van Haarlem, ten noorden van Amsterdam, Hoofddorp, Aalsmeer, Weesp, Gouda,...
Martin E. van Doornik schreef:
wo 12 mei, 2021 09:39
Edwin* schreef:
di 11 mei, 2021 22:01
Leon schreef:
ma 10 mei, 2021 15:45
Zo komen we nooit weg uit het NO van het land... Het wordt tijd dat DaVinci en ik foto's gaan maken in het zuiden van plaatsen die alleen insiders kennen en zo de rest van de zomer aan de beurt blijven. :twisted:
Ik ga nu niks zeggen over Limburg, behalve dat ik tijdens mijn speurzoektocht alleen maar opslagtanks in industriegebieden voorbij heb zien komen in Google maps.... en die hebben we in Twente niet :wink: :D

Ik blijf nog even zoeken...
Het is mij anders wel goed opgevallen dat er zowat nooit raad plaatjes te zien zijn uit het westen van ons land. De kust met het duinenlandschap, Rotterdam, Den Haag en zo. Een paar foto's uit Haarlem daargelaten. Wonen er dan minder WF'ers langs onze westkust?
Nou Martin, wat dacht je van de plaatjes van CS Rotterdam, de Van Nelle fabriek in Rotterdam, het bruggetje in Zuid-Holland en de Grote Kerk in Delft die ik geplaatst heb? Dat is toch een aardig eindje over de IJssel :wink:
Maar in verhouding wel weinig.... ongelijk verdeeld bedoel ik. Ik ben nog van plan om in het groene hart te gaan fietsen, wacht maar! :lol:
Bovendien kent Delft geen Grote Kerk :roll: , maar Nieuwe Kerk (naast de Oude Kerk met de scheefstaande toren)
willem.m schreef:
di 11 mei, 2021 22:48
Ik kan de plek zo snel niet in de bossen bij Esbeek vinden. ..
Het land is alvast goed. Ik vond geen streetview van google op de locatie.
houthandelvandal en brabantslandschap, dat is wat ik kan verzinnen.
https://www.frankwandelt.nl/noord-braba ... naar-heeze

Dit bankje staat in de Herbertusbossen vlakbij Heeze in brabant.
Heeft dan niemand even met houthandel van Dal gebeld of de foto gemaild?
renel schreef:
wo 12 mei, 2021 16:13
Het land is alvast goed. Ik vond geen streetview van google op de locatie.
Is er wel een andere internetbevestigingsmogelijkheid want anders is elke oplossing goed of fout. :?
JandeFietser schreef:
wo 12 mei, 2021 18:08
Dit bankje staat in de Herbertusbossen vlakbij Heeze in brabant.
Ook volgens deze site (mét foto van het bankje): https://zoom.nl/foto/1036670/bankje-de-koekoek
Volledige tekst op bankje is "bankje de koekoek".

Edit 18:50: moet dan ergens aan deze route zijn.
Knipsel.JPG
Is het bij parkeerplaats Heide? Op streetview staat een foto van een boom van het Raad plaatje!:
https://www.google.nl/maps/place/Parkee ... !1e3?hl=nl

Was nog even doorgegaan. :)
Zie hier: https://sacredwalks.weebly.com/kasteelheeze.html met foto van beide bankje en afvalemmer met de tekst:"Er is hier een parking met bankskes".
Dan gok ik nog snel even langs de Rulse Dijk, bij de knik in de weg.
Bankje de Koekoek, JanH heeft het goed geraden. Ik was ff vergeten dat die losse foto's ook onder streetview vallen. :oops:
Beurt voor JanH.
koekoek.jpg
? dan wil ik niet hebberig zijn maar heb ik het dan niet gevonden?
maar janh ga je gang, ik moet nog uitvinden hoe ik een foto kan posten vanaf mijn ipad
Kan weg.
Sorry JandeFietser maar jouw oplossing was onvoldoende nauwkeurig, wel een goede voorzet!

<edit>
Deze link (druk op ESC) van JanH was voor mij doorslaggevend.