Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 605 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33581 berichten
Ik vermoed de onderdoorgang van de B180 bij Ried.
Ik denk hier, of is dat dezelfde plek die Math noemt? Nee, het is bij de waterzuivering....
Schermafbeelding 2020-04-09 om 08.54.14.png
met dank aan Komoot!

groeten BertV

nog iets ruimer in beeld;
Schermafbeelding 2020-04-09 om 09.01.36.png
Het is inderdaad de onderdoorgang onder de B180 bij de waterzuivering, ca. 2,5 km ten zuiden van Ried.

Avic, de beurt is aan jou.

Pieter
Thanx,

Leuk om zo wat te kunnen puzzelen. Maar nu kom ik wel op het punt; welke foto's heb ik al geplaatst?

Anyway, deze is zeker nieuw.

Mag ik Math uitsluiten van competitie ;-)

Waar zitten deze fietsers te genieten?
IMGP3270 (1).jpeg
avic schreef:
do 09 apr, 2020 13:17
Waar zitten deze fietsers te genieten?
In het verleden. :cry:
Zeer waarschijnlijk in Eindhoven of omgeving, aangezien de staande fietser in het blauw een logo van Philips draagt. En de inzender van deze raadselfoto woont ook in Eindhoven. De ambiance is ongetwijfeld een sportpark. Het spandoek naast de auto is "weggepoetst". Ik kon ondanks sterk uitvergroten de twee beachflags niet ontcijferen. Maar ik ken Eindhoven niet zo goed. Ik gok op het sportcomplex aan de Huizingalaan?
Ja, het spandoek had ik wat gemodificeerd, net als de fietskleding.

En de gok Eindhoven klopt natuurlijk. Maar nu nog de exacte locatie….er zijn veel sportcomplexen in Eindhoven en die zijn vaak erg groot!

succes BertV
100% goed Wolt. Dat waren nog eens tijden, met zn allen na het fietsen op het terras ;-)

op naar de volgende plaat
Bedankt Bert, inderdaad betere tijden!

Bij welk gehucht was "de Keukenhof" dit jaar nog wel open voordat ook dit land "dicht" ging?

Bijlagen

Wolt schreef:
do 09 apr, 2020 19:19
Bedankt Bert, inderdaad betere tijden!

Bij welk gehucht was "de Keukenhof" dit jaar nog wel open voordat ook dit land "dicht" ging?
Doet me erg denken aan de Negev in Israël. Een kibboets links op de achtergrond?
Martin E. van Doornik schreef:
do 09 apr, 2020 19:37
Doet me erg denken aan de Negev in Israël. Een kibboets links op de achtergrond?
Heb het eens opgezocht, maar dat wat ik als gehucht omschreef, is geen kibboets.
Plaats heet Avnat of Ovnat.
Hier https://www.google.com/maps/@31.6798351 ... 312!8i6656
Met Google afbeeldingen (met tekst "flowers israel") zag ik een vergelijkbare foto met als titel "Flowers near the dead sea". Wat verder zoeken bracht de oplossing.
JanH schreef:
do 09 apr, 2020 20:51
Plaats heet Avnat of Ovnat.
Hier https://www.google.com/maps/@31.6798351 ... 312!8i6656
Met Google afbeeldingen (met tekst "flowers israel") zag ik een vergelijkbare foto met als titel "Flowers near the dead sea". Wat verder zoeken bracht de oplossing.
Verhip, ik had kunnen weten, bijna gewonnen want ik heb hier langs gefietst, maar ik was met andere dingen bezig.... Daarom komt dit landschap me zo erg bekend voor.
JanH schreef:
do 09 apr, 2020 20:51
Plaats heet Avnat of Ovnat.
Hier https://www.google.com/maps/@31.6798351 ... 312!8i6656
Met Google afbeeldingen (met tekst "flowers israel") zag ik een vergelijkbare foto met als titel "Flowers near the dead sea". Wat verder zoeken bracht de oplossing.
Helemaal goed Jan, de volgende is voor jou.
Geen idee of deze moeilijk / makkelijk is. We zullen het zien.
Knipsel.JPG
Meix-devant-Virton, provincie Luxemburg - België.
Helemaal goed. Jij bent.
Het viel dus mee.
Ja, het was googlen naar "honneur et gloire" en "nos heros" en toen stond hij er al bij.

Ik hoop dat deze wat lastiger is dan mijn eerdere inzendingen:

Afbeelding
WillemT schreef:
vr 10 apr, 2020 12:18
Ik hoop dat deze wat lastiger is dan mijn eerdere inzendingen:

Afbeelding
Pontje over de Amer?

Carl