Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 162 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33889 berichten
wijnand schreef:
Michael W schreef:
wijnand schreef:Hint: ergens tussen Friesland en Overijssel
Afbeelding
Warm, maar waar precies?
Zo dan ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Klokkenstoel_van_Spanga

Daar dus : http://goo.gl/maps/IjgWc
dat is een boerderij oid volgens mij waar een foto van de klokkenstoel (foutief??) staat. Volgens mij is het op deze coordinaten (hoe link je die naar maps??): 52.819731,5.889726
roosterveld schreef:dat is een boerderij oid volgens mij waar een foto van de klokkenstoel (foutief??) staat. Volgens mij is het op deze coordinaten (hoe link je die naar maps??): 52.819731,5.889726
Da's niet zo moeilijk Rutger: http://goo.gl/maps/PD0Jf

Zo zie je maar, op Google kan je ook al niet vertrouwen :wink:
Michael W schreef:
Michael W schreef:Even een gemakkelijke; over welke beek ligt dit bruggetje :wink:
Afbeelding
Blijkbaar is hij erg moeilijk of iedereen is met vakantie :?
Hint 1: Even eerder passeer je een Waldhotel met biergarten op de kruising van twee bekende lange afstandsfietsroutes en een hele bekende langeafstandswandelweg* waar ook een mtb-variant van bestaat. :wink:
Hint 2: Er zijn meerdere beken met deze naam 8)

* Merktekens staan links op de brug
Deze moet toch ook op te lossen zijn?

Gokje: Ergens nabij de kruising van Rhein radweg en Main radweg, nabij Mainz/Wiesbaden, bij de wandel/MTB Rheinsteig route?

Eerst maar eens kijken of het warm is voor ik alle achs en bachs daar ga opzoeken. :wink:

Grtz Dirk
iceman schreef:Deze moet toch ook op te lossen zijn?

Gokje: Ergens nabij de kruising van Rhein radweg en Main radweg, nabij Mainz/Wiesbaden, bij de wandel/MTB Rheinsteig route?

Eerst maar eens kijken of het warm is voor ik alle achs en bachs daar ga opzoeken. :wink:

Grtz Dirk
Helemaal verkeerd en meer richting Nederland cq Arnhem 8)

Hint 3: Wandelpad heeft dezelfde naam als een standbeeld aldaar 8)
Michael W schreef:
iceman schreef:Deze moet toch ook op te lossen zijn?

Gokje: Ergens nabij de kruising van Rhein radweg en Main radweg, nabij Mainz/Wiesbaden, bij de wandel/MTB Rheinsteig route?

Eerst maar eens kijken of het warm is voor ik alle achs en bachs daar ga opzoeken. :wink:

Grtz Dirk
Helemaal verkeerd en meer richting Nederland cq Arnhem 8)

Hint 3: Wandelpad heeft dezelfde naam als een standbeeld aldaar 8)
Hmm.. dat maakt het niet echt makkelijker. Eerste ingeving is het Maarten van Rossumpad, maar dat standbeeld staat voor zover ik weet in Vaassen bij Cannenburgh. Airborne wandelpad/Airborne monument en Pieterpad komen ook in me op.
Toch maar weer een gokje: De St. Jansbeek in Park Sonsbeek, vlakbij de kruising van LF4 en LF3. Het Waldhotel kan ik alleen niet helemaal plaatsen.
Nog maar een nachtje over slapen :?

Gr dirk
iceman schreef:Toch maar weer een gokje: De St. Jansbeek in Park Sonsbeek, vlakbij de kruising van LF4 en LF3. Het Waldhotel kan ik alleen niet helemaal plaatsen.
Nog maar een nachtje over slapen :?
Meer richting Nederland dan in jouw eerste gokje, maar zeker niet in Nederland! :wink:
Waldhotel mit Biergarten ...
Michael W schreef:
iceman schreef:Toch maar weer een gokje: De St. Jansbeek in Park Sonsbeek, vlakbij de kruising van LF4 en LF3. Het Waldhotel kan ik alleen niet helemaal plaatsen.
Nog maar een nachtje over slapen :?
Meer richting Nederland dan in jouw eerste gokje, maar zeker niet in Nederland! :wink:
Waldhotel mit Biergarten ...
Er is een Waldhotel, dicht bij Arnhem, in Duitsland, en aan het Pieterpad, in Hoog-Elten. Maar laat daar nou bij mijn weten absoluut niet zo'n bruggetje in de buurt zijn. De stenige grond doet ook vermoeden dat we het wat zuidoostelijker moeten zoeken.
ReinierLamers schreef: Er is een Waldhotel, dicht bij Arnhem, in Duitsland, en aan het Pieterpad, in Hoog-Elten. Maar laat daar nou bij mijn weten absoluut niet zo'n bruggetje in de buurt zijn. De stenige grond doet ook vermoeden dat we het wat zuidoostelijker moeten zoeken.
Toch wel gauw zo'n 190 km oostelijker en 25 km zuidelijker dan Arnhem 8)

Markering op boom !!
Afbeelding
Deze queeste duurt al zo lang dat de foto is verlopen. Ik wil het toch eens proberen: nabij Waldhotel Nachtigall in Paderborn?
Hier dus:

Afbeelding
arnob schreef:Deze queeste duurt al zo lang dat de foto is verlopen. Ik wil het toch eens proberen: nabij Waldhotel Nachtigall in Paderborn?
Nabij Paderborn is goed, maar wel iets meer noordoostelijk :wink:
Nabij Hoxter, waar de R1 en de D9 elkaar bij de Weser kruisen?
arnob schreef:Nabij Hoxter, waar de R1 en de D9 elkaar bij de Weser kruisen?
Meer richting Externsteinen :wink:
Nabij Waldhotel Silbermühle kun je in ieder geval flink uit de wielen met MTB en wandelschoenen.

Is dit het bruggetje:
http://www.hermannshoehen.de/hermannsho ... achtal.php?
arnob schreef:Nabij Waldhotel Silbermühle kun je in ieder geval flink uit de wielen met MTB en wandelschoenen.

Is dit het bruggetje:
http://www.hermannshoehen.de/hermannsho ... achtal.php?
Yip, hier kruist de R1 de Hanzefietsroute en de Hermannsweg :wink:
Na al die hints kon het ook bijna niet meer fout ... :)

Hier een duidelijk Nederlands bord. Als wij er langs fietsen hebben we het pad overigens meestal voor ons zelf. Maar waar staat het?

Afbeelding
arnob schreef:Na al die hints kon het ook bijna niet meer fout ... :)

Hier een duidelijk Nederlands bord. Als wij er langs fietsen hebben we het pad overigens meestal voor ons zelf. Maar waar staat het?

Afbeelding
Langs het slingerpad nabij Uden?
Uitstekend. We kwamen erlangs op weg naar deze camping:
Afbeelding

Enig idee waar?
De Zandley?
Nee, te weinig wollig. Dit ligt dichtbij:

Afbeelding