Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 418 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33601 berichten
Leon schreef:
do 20 jun, 2019 13:49
Het filmpje eindigt op de D2, km paal 42. Frankrijk dus, maar dat vermoedde ik al.
D2 ergens in Frankrijk klopt, gelukkig is de camera resolutie niet dermate hoog dat je ook de plaatsnamen kan ontcijferen :wink:
Klopt, Clue de Gréolieres heet die rotspoort, jouw beurt Leon.
Ik heb zoals je begrijpt de tekst een beetje gefrmndlrwrblrdbd-eld, maar het is wel een wijngaard.
Afbeelding
Leon schreef:
do 20 jun, 2019 14:22
Ik heb zoals je begrijpt de tekst een beetje gefrmndlrwrblrdbd-eld, maar het is wel een wijngaard.
Afbeelding
Zou het wijndomein Kasteel Vilain kunnen zijn in MAASMECHELEN?
nicolevelo schreef:
do 20 jun, 2019 14:32
Zou het wijndomein Kasteel Vilain kunnen zijn in MAASMECHELEN?
Het is inderdaad een van de wijngaarden die hiertoe behoren. Weet je ook waar deze wijngaard precies ligt?
Hoe ben je er achter gekomen? Wist je het?
Leon schreef:
do 20 jun, 2019 14:58
nicolevelo schreef:
do 20 jun, 2019 14:32
Zou het wijndomein Kasteel Vilain kunnen zijn in MAASMECHELEN?
Het is inderdaad een van de wijngaarden die hiertoe behoren. Weet je ook waar deze wijngaard precies ligt?
Hoe ben je er achter gekomen? Wist je het?
Hier zijn ze. Geen tijd nu om uit te zoeken waar de foto precies gemaakt is. Het is alleszins een heel mooie streek.
Ze hebben veel wijngaarden in de ruime omtrek. Ik wil wel weten waar de foto is gemaakt.
Leon schreef:
do 20 jun, 2019 18:12
Ze hebben veel wijngaarden in de ruime omtrek. Ik wil wel weten waar de foto is gemaakt.
Ik gok op de aanplant in Mazenhoven.
Goed genoeg. Jij bent.
Het was langs de LF7 en tevens tussen knpt 50 en 57, om een beetje ontopic te blijven op dit forum.
Weer een nieuw plaatje:

Schermafbeelding 2019-06-13 om 14.07.02.png
Duitsland? Gebied met staalindustrie?
Wat het ding bij mij suggereert te willen zijn in combi met die fiets leidt tot fantasieën die minder prettig aflopen voor die fiets. :wink:
Leon schreef:
do 20 jun, 2019 21:14
Duitsland?
Het is niet in Duitsland.
Gerrit wat ben jij trefzeker! De originele foto ziet er inderdaad zo uit:

Schermafbeelding 2019-06-20 om 22.41.35.png
Ik reed langs dit 'hart van de cyclotron' aan het eind van de nieuwe Big Bang fietsroute (zie dit draadje) waarvan ik het eerste gedeelte alvast ben gaan verkennen. Het tweede deel is voor een andere keer.
De volgende:
5.jpg
Zeker wel. De volgende is weer voor jou.
stadje.jpg
Dat is volgens mij de rots van Gibraltar.