Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1494 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33600 berichten
Gevonden: https://www.google.nl/maps/@52.4030889, ... ?entry=ttu
Er staan kassen op de achtergrond. Op Google satelliet naar witte vlekken in Twente gezocht en die staan bij Noord-Deurningen.
Ik kan het niet ontkennen Martin.
Laat maar zien wat je voor ons hebt.
Hier is het nieuwe raad plaatje. M'n andere fiets voor lange toertochten tevoorschijn gehaald, maar waar?
DSC04920.jpg
Provinciale weg met plaatselijk gescheiden rijbanen en naastgelegen fietspad ventweg.
Voor de scheepvaart in onbruik geraakt kanaal, Ringvaart?
Geen ringvaart. Wat staat er naast mijn fiets?
De provinciale weg is hier vierbaans. Je kijkt naar het oosten.
Als je dat object minder ver van de foto afsnijdt, kunnen we de locatie misschien ook zonder tekstuele aanwijzingen raden.
Vanmorgen was onze forum "wegens onderhoud" uit de lucht. Dan maar wat foto vanuit de externe harde schijf van m'n computer op de smartphone overgezet, want ik ben nu op mijn molen.

Nou moe, jullie zijn nogal goed in staat om eenzame onverharde weggetjes in een natuurgebied zonder aanwijsbare herkenningspunten op te lossen.
Hier is een andere foto, met minder afsnede.
DSC04918-bew.jpg
https://www.google.nl/maps/@53.2173369, ... &entry=ttu
De Elfstedenfinishboog aan de Bonkevaart.
Helemaal goed, RIH! Toen m'n vrouw en ik vorige maand naar Harlingen reden voor de boot naar Terschelling, kwamen wij langs die finishboog. Dacht ik al meteen: als ik daar nou met m'n fiets ga staan voor het maken van een raad plaatje.... :wink:
Afgelopen vrijdag helemaal vanaf huis gefietst om de daad bij het woord te voegen, 77 kilometer!
De volgende is voor jou.
20230526_140007.jpg
Ben er twee keer geweest, toen stond de boog er nog niet. Wist van het bestaan en herkende het meteen, maar ik zit krap in geschikte plaatjes wat me ervan weerhoudt te reageren.
Deze dan maar.
deze.JPG
Hier?
https://maps.app.goo.gl/QneFPMTWoYRyCQp47

Ik ben nooit in Marokko geweest, maar het tafereel ziet er Marokkaans uit. En de meeste mensen die naar Marokko gaan, bezoeken ook Marrakesh. Met enig geluk leverde de eerste zoekactie "mosque marrakech" in Google als eerste afbeelding de juiste moskee op. Tenminste, als dit de juiste plek is...

Overigens stop ik na deze raadplaat weer een poosje met raden, aangezien mijn voorraad plaatjes steeds kleiner en visueel oninteressanter wordt.
Helemaal goed, het wereldberoemd Djemaa el Fna plein. Plek is ook goed, als je je omdraait in jouw link dan zie je boven de pharmacie het dakterras waarop ik stond.
Dat lijkt een mooie plek!

Maar deze brug mag er ook wezen hoor: 😄
brugmetfietspad.jpg
Wie weet waar deze staat?
Dit is de Lingebrug in Geldermalsen.
lingebrug bij geldermalsen
ik werd geblocked toen ik op send klikte, Martin was me een seconde voor
Kan helaas geen url vinden van Streetview op smartphone, ik hoop dat Willem.m genoegen neemt met m'n antwoord. Ik ben nog op m'n molen.
Martin wint deze ronde met een verschil dat kleiner is dan de voorsprong van Roglič op Thomas in de einduitslag van de Giro.

Indien Jan een foto paraat heeft, dan geef ik Martin in overweging om Jan de beurt te geven zodat het spel verder kan gaan.
Heb al een foto paraat, hier weer een brug:
DSC04901.jpg
(ben nu m'n molen aan het afzeilen en ga naar huis)
Heel goed, Poppink! Een dubbele spoorlijn zonder bovenleiding ziet men niet vaak. Maar wat een lastige omweg heb ik moeten maken. Ik fietste langs de N355 vanuit Burum. Bij de rotonde van De Laatste Stuiver volgde ik het rood-witte wegwijzerbord naar Leeuwarden. Die had naar de weg Oost moeten leiden, veel korter benoorden de spoorbaan naar het dorp Buitenpost. Maar ik werd alsnog over het viaduct met een grote 3/4 lus eronderdoor geleid, zuidelijk van de spoorbaan. In Hurdegaryp bijna hetzelfde verhaal.
Op de foto had ik m'n geel-blauwe sjaal (Sverige staat erop) om de zadelbuis geknoopt, want het was die ochtend nogal fris. Kon ik nergens anders kwijt.
De volgende is voor jou.