Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1493 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33883 berichten
O, dus het is goed?

Ik denk ongeveer hier:
https://maps.app.goo.gl/nXErLoSMQ8nzqABDA
Klopt daar is het, ik zie in Google dat het infohuis en de pomp er nog niet staan
Nieuwe opgave:
bootjes.jpg
Ik zit momenteel in de trein met fiets mee, kan niet veel uitrichten.
willem.m schreef:
vr 26 mei, 2023 14:33
Nieuwe opgave:
bootjes.jpg
Ik voorspel een reactie van DaVinci of Bert van Sprang met bonuspunt. :)
renel schreef:
vr 26 mei, 2023 16:39
willem.m schreef:
vr 26 mei, 2023 14:33
Nieuwe opgave:
bootjes.jpg
Ik voorspel een reactie van DaVinci of Bert van Sprang met bonuspunt. :)
Heb jij soms voorkennis? 🫣
Inderdaad, nu je een reactie van mij verwacht, schiet me ineens te binnen waar het is, de Dommel bij Halder. https://www.google.nl/maps/@51.6497183, ... ?entry=ttu
Bert zal wel druk bezig zijn met het berggeitenweekend.
Hier mijn foto uit 2021 voor het bonuspunt:
water 4 (Large).jpg
willem.m schreef:
vr 26 mei, 2023 19:00
renel schreef:
vr 26 mei, 2023 16:39
willem.m schreef:
vr 26 mei, 2023 14:33
Nieuwe opgave:
bootjes.jpg
Ik voorspel een reactie van DaVinci of Bert van Sprang met bonuspunt. :)
Heb jij soms voorkennis? 🫣
Je er zelf bij. ;)
O scheisse, die kan ik me niet herinneren. Wat zal ik doen? De beurt aan jou (renel) geven of een nieuwe foto plaatsen?
Ik dacht dat ik een bonuspuntplaatje had maar wat ik zo snel het dichtstbij kon vinden was deze (scheelt een paar honderd meter met het raadplaatje):
haanwijk.jpg
DaVinci heeft het juiste antwoord gegeven (incl. bonuspunt!) dus het lijkt mij niet meer dan logisch dat 'ie de beurt krijgt.
foutje kan weg
Gezien de bestandsnaam van de foto met de roodbonten is dit in Haanwijk, maar de bomen op de achtergrond maakt een bocht naar rechts en die kan ik niet vinden op Google satelliet boven Halder....
Er zijn maar enkele wegen met Streetview.
Na het zetje van renel gaan zowel het bonuspunt als de beurt naar DaVinci! 👍
Martin E. van Doornik schreef:
vr 26 mei, 2023 19:43
Gezien de bestandsnaam van de foto met de roodbonten is dit in Haanwijk, maar de bomen op de achtergrond maakt een bocht naar rechts en die kan ik niet vinden op Google satelliet boven Halder....
Er zijn maar enkele wegen met Streetview.
De foto met koeien (met bestandsnaam haanwijk.jpg) leek mij een voorbeeld van een bijnabonuspuntplaatje, de bootjes staan er niet op dus leek het me leuker b.v. DaVinci die vorig jaar een plaatje van dezelfde locatie plaatste de bonuspunt op te laten pakken . In mijn bericht kun je klikken op de text "honder meter" om de locatie te zien van de foto met koeien.
Volgende, een veerpont, maar waar?
pont.jpeg
Kinderdijk
Verbetering, Krimpen aan de Lek met uitzicht op Kinderdijk.
Daar is het ja.
De beurt is aan Poppink.
DSC_0088.JPG
Weer een stuw.
Twente? 🐄🐎
Waar anders.
Aanwijzing: deze regio staat bekend omdat er weinig lichtvervuiling is.