Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1454 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33852 berichten
Ze hebben hier niet van die daken. Ook in de Ardennen is dit niet de stijl met dat hoekje er af (en andere kleinere kenmerken)
Het is ook allemaal te keurig voor België.
Voerstreek?
Geen Voerstreek.
Is er een stoeterij voor paarden of zo in de nabijheid, gezien de witte paaltjes (met schrikdraad?) en een grote ruif aan de bosrand.
Hint:
Zoek de locatie aan de zuidrand van de Veluwe.
Hier wordt de Bosweg bij Arnhem gekruist, bij Klarenbeek.

Edit: Hoe gevonden?
Zag op een gegeven moment een vergelijkbaar hek als in het Raad plaatje! met de tekst "gemeente arnhem".
Daarmee kwam de oplossing:
oplossing.JPG
oplossing.JPG (36.91 KiB) 369 keer bekeken
Helemaal goed, JanH!

Ik vind dit een heel mooie plek, gelegen tussen enkele wijken van Arnhem-Noord. Ik kom er regelmatig, tegenwoordig vaker te voet dan op de fiets.
Ja, bijzonder plekje.

Nieuwe opgave:
KnipselAA.JPG
Ik heb mijn hersenen gepijnigd om te bepalen waar dit is, maar kan er niet op komen.
Ergens in de buurt van het dal van La Romanche?
Moest even kijken waar dat is. Antwoord is ja -denk ik, of niet. 🤷‍♂️
Hoe dan ook, we maakten die dag een dagtocht vanuit Le Bourg-d'Oisans.
Ja, die plek zag ik ook, maar op dat stuk weg is streetview wazig; ik ging dus voor de scherpe foto.
Ik reken de oplossing van willem.m goed, hoewel Leon vrijwel de exacte locatie heeft.
Op de weg hier naar toe heb ik leren klimmen. Was in het begin veel te druistig, lag daarom twee keer in de berm bij te komen, daarna mij voorgenomen: zodanig klimmen dat je kunt blijven praten en dat werkt voor mij.
willem.m mag de volgende plaatsen.
Sindsdien zie je er na elke col zo fris uit als Tadej Pogačar zojuist na de Ronde oogde 😉

Hierbij een makkelijke, voor de snelle deelnemers:
kusdewind.jpg
willem.m schreef:
zo 02 apr, 2023 16:14
Ja, die plek zag ik ook, maar op dat stuk weg is streetview wazig; ik ging dus voor de scherpe foto.
:lol: :lol: :lol:
Die zal ik onthouden. Het was een andere weg.
(Niet dat ik wilde meedingen. Ik heb niet het idee dat ik iets gedaan heb.)
JanH schreef:
zo 02 apr, 2023 16:25
Op de weg hier naar toe heb ik leren klimmen. Was in het begin veel te druistig, lag daarom twee keer in de berm bij te komen,
Haha, ik zie het zo voor me.
Leon: Als je aan mijn uitleg twijfelt zegt dat niet alleen iets over mij.
willem.m schreef:
zo 02 apr, 2023 17:41
Als je aan mijn uitleg twijfelt
Ik heb er geen moment aan getwijfeld.
Nu naar de Zeeuwse meisjes.
willem.m schreef:
zo 02 apr, 2023 16:34
Hierbij een makkelijke, voor de snelle deelnemers:
kusdewind.jpg
Ach, had ik maar een nieuw plaatje paraat… Is in mijn uitlaatgebied!

Groetjes,

Carl