Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1452 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33588 berichten
👍 Dat is 'm Martin, volgende voor jou.
Dank je, Tovenaar. Eenvoudig gezocht met "schilderkunstwerk fietstunnels" op Google afbeeldingen en dan wat scrollen en je hebt 'em zo. Hier is de volgende:
Wit huis.jpg
De tovenaar schreef:
do 30 mar, 2023 21:19
Volgende:
streetart.jpg
Heel grappige foto; je schaduw fietst de verkeerde kant op, en ook nog eens op een heel andere fiets! :)

Groetjes,

Carl
Ja dat heb ik nou, mijn schaduw vindt de ligfiets maar niks en meestal zijn we het niet eens over de route 😂
De tovenaar schreef:
do 30 mar, 2023 23:32
Ja dat heb ik nou, mijn schaduw vindt de ligfiets maar niks en meestal zijn we het niet eens over de route 😂
:D Lastig!

Carl
Laat je je niet misleiden door de Franse vlag links, die hoort bij een horecagelegenheid. Is gewoon in Nederland.
Ik heb geen idee, Martin. De huizen doen grensstrekerig aan. Meer kan ik er niet van maken. Ik sla deze ronde over.
Dat witte huis wijst op katholiek, de nieuwbouw ernaast op oorlogsgeweld.
Kom ik uit in de regio Brabant - Limburg.
Allebei warm 8)
Niet Limburg. Wel héél grensstrekerig.
Geen oorlogsschade, de kerk is in de jaren '50 gewoon afgebroken en er is een nieuwe neergezet.
Met zoeken op losse kerktoren in Noord-Brabant heb ik hem gevonden, volgens mij is het in Luyksgestel.


https://www.google.com/maps/@51.2897444 ... 384!8i8192
Heel goed, Frank. Inderdaad Luyksgestel, ik was op weg per fiets naar Antwerpen in maart 2010. Een dorp met twee molens waarvan een De Grenswachter heet, vanwege de ligging vlakbij België.
De volgende is voor jou.
Hier is de volgende, is niet in de buurt van Dedemsvaart:
IMG_3112_new.png
ChatGPT helpt ook niet echt:
Naast Dedemsvaart zelf, komt de straatnaam Dedemsvaart ook voor in andere plaatsen in Nederland. Hieronder een overzicht van enkele plaatsen waar een straat met de naam Dedemsvaart voorkomt:

Almere
Assen
Drachten
Groningen
Heerenveen
Hoogeveen
Meppel
Oosterwolde
Rijssen
Sneek
Het is mogelijk dat er nog meer plaatsen zijn waar een straat met de naam Dedemsvaart voorkomt.
Ziet eruit als een duur vakantiepark.... :?
Ik vind het er vakantieparkachtig uitzien...




oeps...wat Martin zegt dus
Martin E. van Doornik schreef:
vr 31 mar, 2023 15:36
Ziet eruit als een duur vakantiepark.... :?
... wat al tegen zijn houdbaarheidsdatum aan zit te hikken.
Die parken zijn er best veel en ik kom er nooit, dus ik heb geen idee.
Het is een richtingaanwijzer naar Dedemsvaart (dat op ong. twee dagen fietsen ligt, behalve voor een wielrenner) en het ligt niet in NL.
Frank schreef:
vr 31 mar, 2023 16:03
Het is een richtingaanwijzer naar Dedemsvaart...
Richtingaanwijzer? 🤔
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Richtingaanwijzer

Maar goed, het is dus ergens in Duitsland op 120-250 km (?) afstand fietsen van Dedemsvaart. Dat is best wel een groot zoekgebied...
Sorry, moet zijn wegwijzer.