Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1445 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33594 berichten
Klopt helemaal Grandonneur en mooi droneshot heb je gevonden!
Ja mooi hè. Vanaf Hilversum rechtsaf vliegen was het water rap gevonden, Amersfoort verbaasde me niks, veel afbeeldingen waren er niet beschikbaar.

Waar fietste ik een uurtje geleden?
E780A18A-437F-4B31-8460-B87E70585A94.jpeg
Grandonneur schreef:
do 23 mar, 2023 16:53

Waar fietste ik een uurtje geleden?
Met of zonder rondje mtb parcours?
Jurr schreef:
do 23 mar, 2023 16:55
Grandonneur schreef:
do 23 mar, 2023 16:53

Waar fietste ik een uurtje geleden?
Met of zonder rondje mtb parcours?
Even bij een klant langs, bandjes op 5 bar, netjes op het asfalt gebleven (min of meer :wink: ).
Die flatgebouwen rechts achteraan hebben schuine hoeken. Bijlmer? Maar dit water kan ik op satelliet niet vinden. Gezien "een uurtje geleden" moet je zeker naar het oosten gekeken hebben.
Maar, nu ik pas zie dat de grond (rechts) veel lager ligt dan het waterpeil, moet het een diepe polder zijn. Doet me denken aan de Rotte of daaromtrent.
Het tweede huis van links (gele baksteen) staat behoorlijk scheef! Daar zou de vader des huizes van een tafel aan een kant de poten een stukje moeten afzagen om behoorlijk soep te eten....
Rottekade, Bergschenhoek, Zuid-Holland https://www.google.nl/maps/@51.9636333, ... 3040?hl=nl

Gevonden door met 3D omgeving Rotterdam te verkennen.
3D.JPG
Verhip, heb ik niet goed gezocht en ik heb nog wel ruim 1 jaar geleden op de rechter dijk gefietst :roll: .... want ik ben wat moe na flink klussen.
Jurr, je kunt stoppen met zoeken hoor, opperspeurneus janh heeft ‘em gevonden :) .

Pal naast de bouwput van de A16 van A20 richting A13 door oa het bergsebos.
Er is ook een straatblikfotootje van trouwens.

Beurt mag naar janh.
Nieuwe opgave:
Fiets droog, ik droog én koffie...wat wil je nog meer?
KnipselXX.JPG
Hierzo: Bernkastel-Kues am Mosel
https://www.google.nl/maps/@49.9150851, ... 240!8i5120
In september 2000 ben ik hier geweest.
Helemaal goed Martin.
De Berggeitentocht komt daar komende Pinksteren ook.
Martin mag weer.
Dank je JanH, hier is de volgende:
Winkelstraat.jpg
Lijkt mij een volledige inwisselbare winkelstraat in Duitsland zonder speciale kenmerken waaraan Martin best veel tijd heeft besteed om teksten die zouden kunnen helpen weg te blurren.
Ik ga wat anders doen.
Niet Duitsland, let op de rode fiets rechtsonder. De stad begint met de 11e letter.
Hmmm 🤔, Ik tel maar 8 letters.🤷‍♂️
De K van København :wink:
JanH heeft het met 8 letters goed en deze fiets "woont" niet in NL....
Tingvallagattan in Karlstad?
Plaats goed, maar straatnaam fout.
Het is een ter plaatse bekende winkelstraat.