Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Raad plaatje! - Pagina 1401 - Forum Wereldfietser

Raad plaatje!

33581 berichten
Golfbaan Wouwse Plantage?
Nee. Er is een duidelijke Straatzicht die overeenkomt met het Raad plaatje!
Het probleem met golfbanen is dat ze overal hetzelfde zijn, Ze hebben hier in Zuid-Limburg bijvoorbeeld ook zandbakken in de golfbaan terwijl er hier helemaal geen zand is. Dat hebben ze van heinde en verre gehaald. Kost wat, maar dan heb je ook een neplandschap.
Is het soms bij Brunssum? Daar gaat een knooppuntenfietspad zonder aankondiging over de golfbaan.
Het is niet bij Brunssum. Kan de windmolen misschien helpen?
Gezien de windmolen op de achtergrond denk ik dacht ik aan de golfbaan Exloo.
Nader onderzoek leert dat het de golfbaan bij Gasselternijveen is.
Golfbaan.jpg
👍
Poppink mag weer laten zien waar hij is geweest.
Waar was Poppink?
20180918_1915_DSC_0810_Xperia_X.JPG
Denk om de ongeschreven regels, want met Google is deze locatie wel heel erg makkelijk te vinden.
🤔
Hoe kan ik hm anders vinden dan met Google?
Of bedoel je “Google Lens”?
Deze is wel vaker langsgekomen, kunstwerk Ode aan de Zon bij Odoorn. Foto van afgelopen zondag voor een bonuspunt: 😉
IMG_20230207_104820.jpg
schapenpark bij odoorn
caran schreef:
di 07 feb, 2023 10:54
schapenpark bij odoorn
Is al geraden, zie mijn bericht. Ik had m al eerder geplaatst hier: viewtopic.php?f=23&t=7669&hilit=Odoorn& ... 00#p330810
Bonuspunt voor de Tovenaar die ons de Ode aan de Zon brengt.
Was je daar ook afgelopen zondag? Ik heb geen Poppink gezien 😄
Volgende, ik wil de naam van de col horen.
IMG_20230204_101905.jpg
Col du Strop
Afbeelding
Col du Strop is correct, beurt weer naar JanH
Het zoeken begon met "watertoren op heuvel".
Nieuwe opgave:
KnipselNN.JPG
(er is een goede Streetview van)
Vreemde baan. Op het bord staat New members welcome, bowling club". Dat zou Engeland moeten zijn. Heb op "open air bowling clubs" gezocht en teveel om op te zoeken met dit hier: https://www.google.nl/search?q=open+air ... client=img
Misschien dat de kleuren van het pad rechtsonder een aanwijzing geven?
Schotland.
Ik was al tijdje aan zoeken in Schotland maar helaas nog niet gevonden. Net als bijna ieder dorp een Golfbaan heeft, is ook bijna elk dorp voorzien van een bowling of bowls club. met de heuvels op achtergrond zou het niet ergens in een dorp moeten zijn maar beetje buitenaf. Foto is volgens mij ook behoorlijk ingezoomd.
ik geef het eerst op.....
Haystack Bowling Club.jpg
Must be the well known Haystack Bowling Club.